G: 170 cm vai 190 cm parempi pituus miehellä?
Kommentit (34)
omani on 194, joten tuo 190 on melko pieni. itse olen 170 ja juhlissa yms. saa olla korot ja kampaus ja silti näytetään tasapainoiselta. eikä mieheni ole mikään laiheliini, vaan oikein sopusuhtainen.
Itse en voisi kestää 170 pitkää miestä eli yhtä pitkää kuin minä.
miehen pitää olla pidempi ja takapuoli isompi kuin vaimolla. muuten näyttää säälittävältä.
ei sillä pituudella ole väliä, mutta jotenkin pitkä mies on vaan ihanampi ja miehekkäämpi noin ulkoisesti ainakin.
Miehen on oltava miehenkokoinen, iso! Niin että mahtuu syliin. Olen 170cm ja käytän aina kymmenen sentin korkoja. Jos mies on alle 185 en välitä edes tutustua.
oma mieheni on 178cm. Toisaalta eipä se pituus ole ainut kriteeri....
Mutta henkilökohtaisesti ei mitään väliä. Kaikenpituiset miehet ovat jees. Minua lyhyemmät ja pidemmät myös.
mutta jos on pakko valita toinen noista niin 170 cm
Mutta noista pituuksista valitsisin tuon 190cm. Niin voin pitää korkokenkiä ja olla silti miestä lyhyempi. Ja muutenkaan en pidä pojan kokoisista miehistä, vaan miehen pitää olla miehen kokoinen.
Oma mies on kylläkin vaan 177cm, mutta kukaan ei ole täydellinen ;-)
Omani on reilusti yli ja itsekin 180 cm
Mutta oman pituuteni puolesta valitsen 170. Kumma kyllä minulla on aina ollut 190 senttiä lähenteleviä miehiä..;) IHANIA!
tapasin tänä viikonloppuna itseäni lyhyemmän kundin (olen 161 pitkä) ja tyyppi on palveluosaston päällikkönä tms. autotarvikeliikkeessä, tosin tämä voidaan ehkä lukea poikkeukseksi joka vahvistaa säännön mutta kuitenkin
Jos 190cm on sellainen hongankolistaja on se aika kauhean näköinen. sama pätee kyllä lyhyeenkin mieheen jos on hirveän luikku niin ei kyllä ole miehekäs.
JOs taas on hyvä/sopusuhtainen kroppa niin kyllä 190cm mies olisi " parempi" .
Oma mieheni on 175cm (minä 160cm) ja on kyllä ihan riittävän pitkä tuollaisena pätkänäkin :). Kroppa kun on muuten kunnossa ja jalat maassa. (ja tietysti sisältäkin mitä parhain mies :D).
yksinkertaisesti siitä syystä, että itse olen 170cm nainen
Selkeästi joku lyhyt, jolla on asiasta alemmuuskompleksi.
Mutta vain, jos leveyttäkin riittää!
Oma mies 185cm, leveäharteinen ihana mies!
Kyllä on 158cm tytöllä turvallinen olo :)
Mukavan miehekkäitä. Tosin kukkakeppimäisen hoikat ei kiinnosta.
En ole ikinä pitänyt lyhyistä miehistä! Ovat yleensä henkisestikin outoja.