Kertokaa lyhyesti elamistanne!! Asuminen, perhe, harrastukset, ammatit, varallisuus, kiinnostukset! Kun kerta meidan elama oli niin tylsaa!?
Kommentit (14)
Asuminen: Okt:ssa Espoossa (Westend)
Perhe: Minä ja mies (lasta yritetään ensi kierrosta lähtien)
Harrastukset: Ratsastus, veneily, punttisali, lenkkeily, tanssi
Ammatit: Juristi + juristi
Varallisuus: On ihan riittävästi, jonkin verran perittyä, jonkin verran itse hankittua
Kiinnostukset: No ystävien kanssa oleminen, biletys, harrastukset, matkustelu ym. omaan elämänlaatuun liittyvä
Taustatietona sen verran että ollaan molemman 30-vuotiatia.
Asuminen: Olen asunut aiemmin kt, rt ja nyt vanhassa omakotitalossa.
perhe: minä, aviomies, tyttö ja poika eli perusperusperhe
harrastukset: aerobic, aroma ball, maalaaminen, musiikki, luonnossa liikkuminen, uskonnosta, filosofiasta, psykologiasta olen kiinnostunut
ammatit: tradenomi + lähihoitaja, nyt olen sairaalassa töissä, teen aika monipuolisesti kaikenlaista olen ns kiertävä sissi, olen välillä ihan vastaanotossa, välillä hoitotyössä, teen myös tietoliikennejuttuja
varallisuus: Minä tienaan keskivertoa huonommin, mutta mieheni on hyväpalkkainen
kiinnostukset: Ihmiset, Jumala, ihmissuhteet, ihmisen elinikäinen kehitys, mielen häiriöt, kohtalo, yliluonnolliset ilmiöt, musiikki, maalaaminen, piirtäminen, näytteleminen, luonnon olot, erilaiset kulttuurit, hyväntekeväisyys, lapset jne.
Minä en muuten ole kenenkään elämää tylsäksi sanonut mutta vastailen silti. Voisin toki jonkun elämää pitää tylsänä, tai siis sellaisena että jos minä itse sitä eläisin niin kokisin sen tylsäksi. Mutta me ollaan niin yksilöllisiä.
Yksinhuoltaja ja 1 lapsi. Seurustelen siskoni miehen kanssa. Entinen mieheni oli pomoni. Olen lähihoitaja. Harkitsen myös alkaisinko suhteeseen 74-vuotiaan miespotilaani kanssa. Hän olisi varakas.
Lainaa minulla on yli varojeni. Autoni on 86 vuoden Toyota corolla. Päälläni on aina minkkiturkki.
Panostan laatuun, haluan tehdä sivistyneen vaikituksen muihin.
Jännittäväksi elämäni tekee se, että näyttelen varakasta ja sivistynyttä, kaksoiselämää siis.
Asuminen: rivitalo neliö n 5km suurehkon kaupungin keskustasta
perhe: uusperhe, minä, aviomies, minun lapsi aiemmasta liitosta ja yhteinen lapsi
harrastukset: liikunta eipä juuri muulle jää aikaa :(
ammatit: mä olen tutkija, mies on insinööri ;)
varallisuus: Eipä juuri ole...asunto on pankin oma (no ei kokonaan), auto on kyl ihan meidän
kiinnostukset: vieraat kielet, maat ja kulttuurit, viinit, kirjallisuus, KENGÄT :D
mä ja mun somali mies, ollaam uskossa, 4 lasta, kerrostalokaksio kontulassa, olen Siwan kassalla, mies ajaa bussia, ei varallisuutta, olemme onnellisia
Asuminen: kerrostalossa vuokralla keskustassa
perhe: minä ja avomieheni
harrastukset: liikunta, shoppailu, kaverit, juhliminen, matkustelu, koirat
ammatit: lakimies, opiskelija
varallisuus: eipä juuri ole, nuoria ollaan, ei perintöjä tms varallisuutta
kiinnostukset: matkustelu, parisuhde, elämä, joskus perheen perustaminen..
Eläin: koira, marsut, papukaija. Asuminen: rivarissa vuokralla. Perhe: kolme lsta joista kaksi ja puoli yhteisiä. Harrastukse: musiikki, tietokilpailu. Ammatit: hoitsu& trukkikuski. Varallisuus: ei ole. Huvittaako?
Asuminen: omakotitalo, 300 m2, haja-asutusalueella, parikymmentä kilometriä Tampereelta
Perhe: minä, mieheni ja tyttäremme
Harrastukset: liikunta, matkustelu, käsityöt, kaikenlainen ulkoilu (vaellukset ja retket), lapsen kanssa puuhastelu ;)
Ammatit: opettaja ja lääkäri
Varallisuus: Emme omista vielä kokonaan taloa, jossa asumme. Lainaa on vielä muutamaksi vuodeksi. Omistamme kerrostaloasunnon ja pari autoa.
Kiinnostukset: Harrastuksiin liittyvät asiat
Perheeseemme kuuluu aviomies ja yhteinen ja ainoa lapsemme.
Asumme maalla eläinten keskellä. Työtä piisaa.
Elämäni pyörii harrastukseni ja samalla ammattini ympärillä. Mies tienaa hyvin.
Minua kiinnostaa perheeni ja hevosten lisäksi politiikka, kulttuuri, talous.
Emme elä sitä elämää, mitä suurin osa suomalaisista pitää tavallisena. Meidän arki on hyvin ainutlaatuista ja olemme siihen tyytyväisiä.
Lisäksi puen poikani sukkahousuihin, mutten ikimaailmassa kuljettaisi lastani ostoskärryjen koriosassa.
Asuminen: Tällä hetkellä (lokakuusta alkaen) asumuserossa. Mies asuu meidän omassa, vanhassa omakotitalossa maalla. Minä ja poikamme (12v) asumme vuokrakolmiossa. Odotan toista lasta, laskettu aika kesäkuun alussa.
Perhe: Minä 35v, yrittäjä. Koulutukseltani lähihoitaja. Mies 35v. rekkakuski. Yksi lapsi ja toinen tulossa. Mieluusti haluaisin lisääkin.
harrastukset: Minulla lenkkeily ja käsityöt. Poika harrastaa jääkiekkoa omaksi ilokseen (ei joukkuetasolla) ja on innokas kirjaston asiakas, lukee siis paljon. Mies kalastaa.
Varallisuus: Viimeiset 3v ollut _todella_ tiukkaa, juuri ja juuri tultu toimeen ja oli jo talo myynnissä pakon edessä. Sitten saatiin lottovoitto, ei nyt 7 oikein, mutta helpottava summa kuitenkin. Nyt on asuntolaina maksettu ja muutama tonni säästössä pahan päivän varalle.
En vaan oo viel ikinä tavannut minkkiturkkia käyttävää lähihoitajaa, heh.
Sensijaan on paljonkin sellaisia hoitsuja, joilla on säpinää pomojensa kaa tai ainakin osaston lekureiden. Ja kyllä varmasti käy mielessä monesti rikkaita pappoja hoidellessa että kunpa tuo testamenttais mulle rahansa...
Mun elämä: Helsingin keskustassa vanhassa kerrostalossa vuokralla, mies ja yksi lapsi sekä kissa. Oon äitiyslomalla psyk. hoitajan työstäni. Harrastukset kavereiden kanssa juoruilu ja kuntosalilla käyn muutaman kerran viikossa. Ei kurjempaa eikä kummempaa, oon ihan tyytyväinen:-)
pAsuminen isossa omakotitalossa isossa kaupungissa liiankin keskiluokkaisella alueella
perhe vanhemmat ja lapsi. Ei lemmikkejä. Kiinteät siteet lähisukuun.
harrastukset Mun harrastukset käsityöt ja eräs tietty kirjailija, lapsen harrastukset suunnistus ja kuvataide, miehen harrastus kevyet raksahommat oluen kera
ammatit, Minä olen tutkija ja mies on raksamies
varallisuus, keskimäräistä
kiinnostukset kaikki mitä vastaan tulee.
Minä en sano kenenkään elämää tylsäksi. Tiedän että meidän elämä on tylsää ja juuri sellaista haluankin sen olevan. Mulle riittää pienet asiat, elän mieluummin mukavaa arkea jatkuvasti kuin kurjuutta jonka välillä katkaiseen joku extreme johonkin suuntaan.
Toinen lapsi on ollut tervetullut meille yli 10v ajan. Ei ole kuulunut, joten olin jo menettänyt toivoni. Miehen alkoholin käyttö on muutaman viime vuoden aikana lisääntynyt, mutta viime kesänä sitten repesi käsistä kokonaan. Elokuulla lupasi lopettaa, ottaa nollatoleranssin, kun ei enää osannut ottaa vain vähän tai vain yhden illan.
Syyskuussa kuitenki repesi taas ja 10vrk meni rillutellessa. Pakkasin saman tien kamat ja muutin pojan kans pois. Samaan aikaan huomasin olevani raskaana. vauva on aivan ihana asia, enkä ole katunut yhtään, vaikka tuleekin pahaan elämäntilanteeseen. No, nyt on mies ollut 2kk raittiina, että toivoa on kuitenkin.