Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erottaa mikä on ns hupiflirttiä ja mikä iskemismielessä toteutettua ;oP Oikeesti.

Vierailija
15.12.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaittavaksi kaikkien ihmisten edessä harrastettavaksi sähkölentelyksi ;) Eikä etene siitä pidemmälle, ei esim kädestä pitelyksi, treffeiksi, yleistyväksi toisen seuraan hakeutumiseksi.

Vierailija
2/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tapaan erään ihmisen säännöllisesti, emme kuitenkaan sen kummemmin tunne toisiamme. Olemme vaihtaneet katseita, olen huomannut hänen vilkuilevan minua.

On hakeutunut lähelleni (paljon ihmisiä ympärillä), muutaman kerran tullut vaihtamaan muutaman sanasen.

On koskettanut minua, tosin tämä liittyy hänen työhönsäkin, mutta ei olisi ns pakollista (vaikea selittää), esim laittoi kätensä kevyesti käteni päälle kerran kun neuvoi erästä asiaa.

Hymyilee ja katsoo välillä pitkään :)

Mitä mieltä? Itse olen tosi epävarma että onko tuo nyt flirttiä vai ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on sekä hupiflirttailtu että vakavassa mielessä flirttailtu ja kyllä ero on selvä.

Vakavammassa flirtissä touhu on intensiivisempää ja keskittyneempää. Minua on ns. piiritetty ja selvästi mies on ollut valmis tekemään uhrauksia puolestani kun taas hupiflirtissä tärkeämmät asiat sysäyttää sen flirtin. Tosissaan oleva saattaa esim vaihtaa suunnitelmiaan vain jotta näkisi sinut. Hupiflirttaaja taas ei. Ja varsin pian tosissaan oleva yrittää jollain tapaa päästä etenemään. Osa on ujoja mutta huomaa sen silti että seuraan hakemalla hakeutuvat jne. Osa ehdottaa ihan suoraan hyvinkin pian treffejä.

Vierailija
4/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain mielessä on varmasti kiinnostunut tutustumaan sinuun enemmänkin.

Jos on muutenkin sellainen että katsoo, hymyilee, on ihmisille lämmin ja koskettelee niin ei välttämättä ole sellaista seksuaalismielistä flirttiä vaan tahtoo tehdä tuttavuutta ja herättää luottamusta. Mutta jos ylittää rajat siinä miten yleensä toimii niin sitten on selkeää flirttiä.

Vierailija
5/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös työssäni asiakkaille. Ikinä en, tai no yleensä en sillä mitään sen enempää tarkoita ja se yleensä tietää myös toinen osapuoli. Oon ajatellut sen niin että jos olisi tosissaan se ei jäisi vaan siihen flirttiin, vaan tekisi se asian eteen muutakin. Tosin on joskus tullut väärin käsityksiäkin, mutta suurimmasta osasta ihmisiä flirtti on ihan hauskaa ja pitää mielen virkeänä.. =D

Vierailija
6/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen joskus erehtyny luulemaan toisen hupailua totiseksi touhuksi.

Vierailija
7/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ko. osapuoli ei ole vähimmässäkään määrin hermostunut. Jos toisesta on aidosti kiinnostunut aiheuttaa se aina pientä hermostumista ja " käsien hikoamista" .

Vierailija
8/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis ainakaan koko iltaa ei sama tyyppi vatkaa niitä levottomia juttujaan siinä... Sellainen ohimenevä kohteliaisuuden tapainen on hupiflirttiä.

Vierailija
9/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin sellaisia miespuolisia tuttavia, jotka aina tavatessa lohkaisevat jonkin flirtiksi katsottavan murjaisun tai luovat sellaisen tietyn katseen. Mutta ei se tarkoita sen enempää. Luulisi ihmisen osaavan edetä asiassaan, jos tunteekin kerran.

Vierailija
11/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan flirttaillaan ja edetään pidemmälle jos siltä tuntuu ja niin voi tehdä.

Vierailija
12/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn voi hupiflirttailijan saada, mutta ei alttarille.

Vierailija
13/13 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homma jää vain flirtin tasolle, niin silloin se luultavasti on vain flirttiä.