Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani on niin lihava, että hänen vatsansa roikkuu pimpin päällä.

Vierailija
25.10.2013 |

Eikö sellainen ole jo ihan kamalan raskasta ihmiselle itselleen? Kun hänellä on housut jalassa, niin ne tekevät sellaisen pallon pimpin alapuolelle, kun vatsa riippuu edessä. Onko sellainen enää edes normaalia?

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausmaha oli iso, sille en todellakaan voinut mitään. Jouduin hätäsektioon ja maha oli kursittu kasaan ihan hirveällä tavalla, tiki mätkivät monta kuukautta. Seuraavat kerrat hiukan siistimpiä, mutta koskaan vauriot eivät korjaantuneet. Viimeisellä kerralla ei enää ollut tikkejä vaan jotain hakasia. Nahkapussista ei pääse eroon eikä se ole painosta kiinni.

Kyllä raskausmahallekin voi jotain. Ei tarvi syödä kahden edestä. Mulla kaksi raskautta takana. Juoksin 7. Kuun loppuun pitkiä lenkkejä. PaIno nousi 9 kg ja synnytysten jälkeen paino putosi 7 kg. Lasten painot 3500 g ja 3700 g ja viikon yliaikaisia.

Mulle ei jäänyt mitään roikkumahaa.

Liikkukaa ja hoitakaa itseänne. Raskausaika on normaalielämää.

Vierailija
162/195 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausmaha oli iso, sille en todellakaan voinut mitään. Jouduin hätäsektioon ja maha oli kursittu kasaan ihan hirveällä tavalla, tiki mätkivät monta kuukautta. Seuraavat kerrat hiukan siistimpiä, mutta koskaan vauriot eivät korjaantuneet. Viimeisellä kerralla ei enää ollut tikkejä vaan jotain hakasia. Nahkapussista ei pääse eroon eikä se ole painosta kiinni.

Aloittaja ei tarkoita nahkapussia vaan todella semmoista läskin täyttämää pulleaa etupyllyä. Monilla naisilla on todella isot mahat - ja eivät ole raskaana - ja on nykyään jopa monien naisten housujen etupuoli kaavoitettu pallomahoille. Litteävatsaisella jää vain pussi roikkumaan housujen etumukseen :/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lukenut aloitusta ilkkumisena. Mulla on todella lihava ystävä ja mua pelottaa ihan hirveästi että saa sydärin tms. On about 55v nyt. Ei jaksa edes pyykkejä ripustaa ilman taukoa. Ollaan puhuttu monesti että tehdään yhdessä joku jumppa sopimus että vaikka joka päivä hän kävelee 10 minuuttia ja minä tunnin ja sitten illalla viestitään ja tsempataan toisiamme. Tämä kestää alle viikon ja sitten hän lopettaa. Tarvii ehkä terapiaa tai jotain koska syöminen ja juominen on hotkimista niin ettei varmana edes kerkeä juuri maistaa. En todellakaan ilku vaan pelkään. 

Vierailija
164/195 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö sitä vatsaa joudut kantamaan vai miksi uliset? Ei lie toisem kroppa pitäis olla sinun ongelmasi? 

Vierailija
165/195 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en lukenut aloitusta ilkkumisena. Mulla on todella lihava ystävä ja mua pelottaa ihan hirveästi että saa sydärin tms. On about 55v nyt. Ei jaksa edes pyykkejä ripustaa ilman taukoa. Ollaan puhuttu monesti että tehdään yhdessä joku jumppa sopimus että vaikka joka päivä hän kävelee 10 minuuttia ja minä tunnin ja sitten illalla viestitään ja tsempataan toisiamme. Tämä kestää alle viikon ja sitten hän lopettaa. Tarvii ehkä terapiaa tai jotain koska syöminen ja juominen on hotkimista niin ettei varmana edes kerkeä juuri maistaa. En todellakaan ilku vaan pelkään. 

Mä luulen että sä olet se joka tarvitsisi terapiaa kun toisen ihmisen elämä ja henkilökohtaiset asiat menee noin ihon alle että luulet niiden olevan sinun murheesi. 😂 

Vierailija
166/195 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysvaatteet voisivat helpottaa oloa. Itse hankin 0,50€ kirpparilta suuret raskausajan farkut. Yhtäkkiä pääsin liikkeelle normaalisti, kun vatsa pysyi hyvin mukana. Nykyään käytän muitakin äitiysvaatteita. En ole enää niin lihava, mutta mukavuus edellä.

Vierailija
167/195 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tuttavalla on vilkas seksielämä, kun vatsa painaa pimppiä. K l i t o r i s t a painelemalla se o r g a s m i tulee.

Vierailija
168/195 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että sä olet se joka tarvitsisi terapiaa kun toisen ihmisen elämä ja henkilökohtaiset asiat menee noin ihon alle että luulet niiden olevan sinun murheesi. 😂 

Aijaa. Mä en haluaisi menettää ystävääni. Ehkä sun ystävillä ei ole niin suurta merkitystä sun elämässä kuin mulla.

Vierailija
169/195 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuka nyt kehtaa seurustella itseä lyhyemmän miehen kanssa.

Vierailija
170/195 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei tarkoita nahkapussia vaan todella semmoista läskin täyttämää pulleaa etupyllyä. Monilla naisilla on todella isot mahat - ja eivät ole raskaana - ja on nykyään jopa monien naisten housujen etupuoli kaavoitettu pallomahoille. Litteävatsaisella jää vain pussi roikkumaan housujen etumukseen :/.

Itse en ikinä ole keksinyt miksi jää joissain housuissa tyhjä pussi eteen, mutta nyt sekin selvisi. 

Vierailija
171/195 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n kaveri sinkku? Tääl olis ssbbw naisiin hullaantunut mies.

Vierailija
172/195 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on demariämmien piirissä. Kelan ruokakupongit kun mahdollistaa vain epäterveellisen ruuan eikä liikuntaa, kuten TÖIHIN MENEMISTÄ harrasteta.

Vierailija
173/195 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä voi olla aito huoli takana. On huolestuttavaa jos ei pysty esim. kävelemään hengästymättä tai vaappumatta. Kyllä silloin ylipainolla on jo terveysvaikutuksia.

Vierailija
174/195 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä

Vierailija
175/195 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoituksestasi tulee mieleen aivan oma tätini joka on sellaista tyyppiä joka on itse erittäin hoikka ja joka helposti järkyttyy kun näkee lihavan ihmisen. Reaktion voi vain kuvitella kun kerran on sattunut vilahtamaan TLC-kanava ja siellä Hengenvaarallisesti lihava -ohjelma jossa taas näytetään reilusti 300-kiloisia ihmisiä, ja tälle näylle täti oikein haukkoo henkeään ja kauhistelee seuraavat kymmenen minuuttia. siis mitä ylipainoisempi ihminen sitä isompi on reaktiokin.

Hän on myös sitä tyyppiä joka näkee tuttunsa pitkän ajan jälkeen ja jos tutulle on kertynyt painoa niin kuulumisten vaihdon jälkeen kulman takana täti kauhistelee että kauhee kun se oli lihonut.

eipä muuta, yhdistelepä hienovarainen vihjailuni millaisen  kuvan annat itsestäsi käytöksinesi.

Vierailija
176/195 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullakin roikkuu. So?

Vierailija
177/195 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maksaa lihavien terveydenhuoltomenot 🤷 

Vierailija
178/195 |
24.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole harvinaista nykyään.

Vierailija
179/195 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan harvinaista nykyään. Mikseivät ymmärrä ettei esim. voi laittaa paidan helmaa farkkujen sisään jos vatsa pömpöttää ja alla etureppu. Pitää osata pukeutua kroppansa mukaan

Vierailija
180/195 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#kehorauha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän