Tuttavani on niin lihava, että hänen vatsansa roikkuu pimpin päällä.
Eikö sellainen ole jo ihan kamalan raskasta ihmiselle itselleen? Kun hänellä on housut jalassa, niin ne tekevät sellaisen pallon pimpin alapuolelle, kun vatsa riippuu edessä. Onko sellainen enää edes normaalia?
Kommentit (147)
Näytänkö muuten teijän mielest nois kuvis suunnillee 130 kiloselt? Vai yli tai alle sen?
N17
Mun sanakirjassa tuttavalla tarkoitetaan jotain hyvänpäivän tuttua, ei siis henkilöä, jonka pimppiä pääsee toljottamaan.
Saipahan nauraa jälleen. Tääl kyllä ilo o irti useasti.
Näin se on. Kumma juttu..tuo maan vetovoima ,että pehme kudosta se vetää alaspäin..surullista..
Pikkulikkana kun katselin mamia saunassa joka hiton kerta kysyin miksi sen vatsa roikkuu...ja mielessäni päätin...mulle ei ikinä..ei iknä tuu tommosta nyt 40 vuotta siitä hetkestä eläneenä..voin sanoa..
Totta helvetissä se tulee jos lihoo. Mulla on lihominen tapahtunut 25 vuoden aikana hitaasti mutta varmasti.jos ei treenaa niin varsinkin entinen raskausarpimaha on otollinen riippukeinu...
Joka päivä..ihan jokainen..katson juuri sitä kohtaa inhoten. Mutta en saa aikaiseksi mitäön..ja kun välillä laihdun vähän se vaan innostuu riippumaan lisää. Pitäs olla kokoajan raskaana niin se ois hyvä. Ikä tulee vastaan..joten..pakko opetella rakastamaan myös roikkuvaa vatsaa..en tiiä paljonko salitreeni auttas..ehkä pieninis puolella.
Hassua , että joku oikeesti ihmettelee miten läski voi roikkua..heh..
Ihan kauheaa tekstiä ystävästäsi julkisesti palstalla. Mitä se muille täällä kuuluu. Miksi keskustelette sen ihmisen selän takana?? Jos on asiaa aiheesta sano se ystävälle, et ole hänen ystävä tällä tavalla täällä, mene eri teille jos häiritsee. Ihmisten ylipaino johtuu eri tekijöistä ja asioista, osassa ihan tajuttava syy. Täällä on vielä palstahaukkujat usein paikalla ja moni kauhistelee, ei lähde hyvä energia siitä.
Miksi n17 ja 30 viestit joissa oli linkit kuviin, poistettiin? Ei ollut alastomuutta niissä.