Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä merkkisiä vaatteita ostat lapsillesi ja kuinka usein?

Vierailija
15.12.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna 10v täyttävä poika valitsee itse vaatteensa. Merkit vaihtelee tosi paljon, ihan mitä milloinki. Ja ostan hänelle vaatteita tosi vähän, kun saa paljon serkultaan. Kirpparilta olen löytäny farkkuja pojalle jonkun verran ja tänä vuonna en ole tainnut ostaa uutena kuin sukkia.

5v tyttö kuluttaa eniten minun rahavaroja, kun ei saa keltään sukulaiselta vaatetta. Tyttö kuuluu Du & Jag-vaatekerhoon ja sieltä ollaan otettu paljon vaatepaketteja. Ovat tosi hyvälaatuisia puseroita ja housuja. Mummoilta ja kummeilta sitten toivotaan synttäri- ja joululahjaksi sukkisia/pitkiksiä, yöpaituleita ja sukkia. Noiden vaatekerhovaatteiden lisäksi pyrin ostamaan kirpparilta puuttuvia vaatteita, kun nuo D&J vaatteet on aika kalliita.

4v tyttö perii sitten isosiskonsa vaatteet.

Ja kuopuspoika, 2v pitää ihan markettivaatteita. Ostan aina, kun sattuu hyvä ALE-rekki olemaan Cityssä tai Prismassa. Myös Lidlistä olen löytänyt tämän ikäiselle kivoja puseroita yms.

Vierailija
2/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nike, Adidas, Hollister, Hilfiger. Siinä osa mitä meidän Kalle-Pekka käyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v ja 7v lapsille ostan collegehousuja ja legginssejä useimmiten sittarista tai tarjoustalosta, myös verkkarit, sukat ja alushousut löytyy samoista kaupoista. Paitoja ostan ehkä enemmän po.p:sta, hennesiltä tai legolta. Ulkovaatteet usein reiman tai remun. Lego on vähän kallis, mutta kun molemmat lapset on hirveitä lego-faneja tällä hetkellä, tulee törsättyä heille mieluisiin paitoihin.

Vierailija
4/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nike, Adidas, Hollister, Hilfiger. Siinä osa mitä meidän Kalle-Pekka käyttää

Kalle-Pekka Pelle-Kakka

Vierailija
5/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teinilleni (käykö tähän?) ei tarvitse enää paljoa ostaa vaatteita, kun itse ansaitsee rahansa niihin. Hän säästää ja kun rahaa on tarpeeksi ostaa mm. Gantia, Hilfigeriä, Ralph Laurenia, Calvin Kleiniä tms. Sitten on rahat loppu niin seuraavaksi vuorossa taas säästäminen ja kun jälleen uudestaan on rahat koossa yhteen vaatekappaleeseen niin taas sama rumba. Itseäni ei ole ikinä kiinnostanut onko vaatteeni Henkkamaukan vai jonkun kalliin merkin. Ihme juttu.

Vierailija
6/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v, tilaan Gymboreelta ja Nextiltä sisävaatteet, satunnaisesti muitakin merkkejä ja joskus joku paita tai balettipuku Aliexpressin kautta.

Toisinaan marketista tulee jotain alevaatetta tai Frozenia mukaan.

Villat ja ulkovaatteet kotimaisilta merkeiltä, netistä.

Kengät Kavatia, Superfitiä yms kapeaan jalkaan sopivaa, netistä ja usein ulkomailta.

Ostan alesta ennakkoon, en muista mitä muuta olisin ostanut normaalihintaan kuin Lahtisen huopikkaita ja Kainoneuleen villuria.

Vierailija
7/7 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset saa paljon vaatteita käytettyinä. Tarpeen mukaan sitten täydennän "markettimerkeillä" (aika usein Ciraf) ja kirppislöydöillä. Pari kertaa vuodessa(joulupukin konttiin ja synttäeille yleensä) ostan molemmille yhden vaatekerran "jotain ihanaa", esim. nyt joulupukin varastossa odottaa kotimaisia Vekara merkkissiä vaatteita, edellisenä vuonna taisi olla Sampsukkaa.

Ulkovaatteista ostan yhden hyvän (kosteudenpitävän jne,) vaatekerran talveksi ja välikaudeksi kutakin kokoa ja varavaatteina käytetään käytettynä saatuja, joita tarvittaessa täydennetään alerekkilöydöillä ja kirppisvaatteilla.

(lapset 4v ja 6v)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme