Olen lähes kolmikymppisenä naisena niin onnellinen että tajusin jättää perheen hankkimatta
Ihanaa, kun kaikki tulot menevät itseen. Harrastan montaa asiaa, en todellakaan haluaisi luopua yhdestäkään kurssista. Voin koska tahansa lähteä ulkomaille ja olen täysin vapaa muuttamaan vaikka Kanadaan huomenna jos haluan. Ihanaa, kun ei ole seksiä ruinaavaa ukkoa joka halveksii minua ja pitää minua vähä-älyisenä seksileluna jonka ainoa tehtävä on porsia poikia hänen sukuunsa. Ja turha jankuttaa miten ei kaikki ja miten mitäs valitsit. Siinähän se pointti on. Ei tarvitse arvailla kuka vetää nyrkillä ja kuka ei, kun ei ota miestä ollenkaan.
Elän elämääni vain itselleni ja nauttien älyllisistä haasteista. Paljon parempaa elämää kuin miehen alamaisena eläminen ja ilmaisen työn tekeminen yhteiskunnalle, jonka jälkeen kaikki vihaavat ja syrjivät sinua vain enemmän. Yksikään maa ei arvosta perinteisiä perhenaisia, vaan tuottavaa työtä. Ihanaa päästä irti tuosta naisvihan kierteestä.
Kommentit (55)
Hienoa että elät sellaista elämää jossa olet tyytyväinen. Niin minäkin elän, perheineni kaikkineni :)
Minä taas en tule koskaan katumaan sitä, että tein ne pienet ihmiset, jotka rakastavat minua ehdoitta ja joille juuri minä olen korvaamaton.
Kaikkien pitäis elää omanlaista elämää eikä neuvoa muita,.. Kukaan ei voi neuvoa toista ihmistä koska jookaisen pitää kulkea oma elämän polkunsa ja oppia virheistään!
Tuohan on hyvä, että olet löytänyt juttusi! Ja jos olet "lähes kolmikymppinen", niin ei ehkä voi vielä sanoa, että "tajusit jättää perheen hankkimatta" :D
40+ voit jo sanoa sitten noin, jos silloinkin jatkuu.
Kiva sulle. Hyvä että elät haluamallasi tavalla. Suomessa se on ihan hyvä juttu.
Sisaruksillani on onneksi lapsia, joten geenini onneksi periytyy vaikka itselläni niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Sisaruksillani on onneksi lapsia, joten geenini onneksi periytyy vaikka itselläni niitä ei ole.
Epätodennäköistä, mutta mahdollista on että sisaresi lapset ovat saaneet juuri ne geenit jotka ovat sinulla ja sisarellasi erilaiset.
Minä taas en tule koskaan katumaan sitä, että tein ne pienet ihmiset, jotka rakastavat minua ehdoitta ja joille juuri minä olen korvaamaton
-Kuulostaa aika narsistisen itsekkäältä
Samat fiilikset kuin ap:lla, vaikka olen jo 59. Säälittää kaverit, jotka ovat hankkineet lapsia. Ne kuormittavat vielä aikuisenakin, henkisesti ja taloudellisesti. Hienoa kuitenkin, että jotkut viitsivät niitä hankkia. Kukin tavallaan.
Aloittajalla on boltsi niin sekaisin, että on hyvä, ettei hän tee lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap. Älä todella koskaan hanki lapsia.
Iskä
Kunpa minäkin olisin ollut yhä fiksu kuin sinä.
Äitisi
Kuulostaa pinnalliselta, mutta omapahan on ratkaisusi. On tärkeää että elää sellaista elämää kun itse kokee mielekkääksi.
Hienoa, että olet onnellinen ja tyytyväinen valintaasi. Ilo huomata, että meillä on edelleen sellaisia, jotka tekevät valintoja, pohtivat niitä, tekevät päätöksiä ja elävät juuri sitä elämää, jota haluavat elää. Oli sitä perhettä tai ei.
Vähiten elämässäni kadun kolmea jo aikuisiksi ehtinyttä lastani. Ei ole myöskään miestä seksiä vonkaamassa, siitäkin olen iloinen. Minullakin riittää rahaa haluamiini asioihin, tosin erilainen ostelu ja matkustelu olisivat köyhä elämänsisällöksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän hölmö diili naiselle. Terveys kärsii, elinikä lyhenee, tulot vähenee, monesti riski omalle turvallisuudelle. Miehellä taas vaikutukset ovat päinvastaiset.
2 tai 3 lasta synnyttänyt nainen elää pisimpään.
Hyvä vaan ap, että olet löytänyt oman juttusi! Miestenkään ei kannata hakeutua parisuhteeseen naisten kanssa. Paljon helpompi elämä ilman rasitteita ja draamaa.
Mä oon taas onnellinen parisuhteestani. Olin yksinöinen nuori. Mutta lapsia emme aio tehdä.