Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kiukkuinen ärtyisä mies - muuttuuko ikinä?

Vierailija
14.12.2007 |

miehelläni on jotain huoli ja hän on kauhean ärtyisä. Tiuskii ja ärhentelee. Pienet lapsemme itkevät välillä kun pelkäävät häntä. En jaksaisi enää kuunnella tiuskimista milloin mistäkin. Aina syy on muissa kuin hänessä. Mitä ystävällisempi olen, sitä kurjempi kohtelu. Järkipuhe, tunnepuhe, mykkäkoulu, huutaminen, erolla uhkailu, mikään ei auta. Ehkä muutaman päivän koittaa olla tiuskimatta. Sitten alkaa taas. Ihan siitäkin kun en kuule mitä hän toisesta huoneesta huutelee, tulee kiukkuamista.

Isänsäki aikamoinen tiuskiainen. Onko muilla samaa ongelmaa? Mitä olette tehneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan samanlainen mies. Valittaa mulle koko ajan jostakin. Sillä menee töissä huonosti, joten varmaan haluaa päteä ja käskyttää kotona. En tiedä jaksanko enää kauan kuunnella sellaista. Seurusteluvaiheessa ennen lapsia oli ihan erilainen.

Vierailija
2/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en uskonut hänen muuttumistaa, ärsyyntyi hän ja samat mallit alkoi taas toistua. eli en usko muuttumiseen, kun ihmisen kanssa on menty jo pahasti rajojen yli. uskon siihen, että voi muuttua ja sitten toimia toisen kanssa eri puitteissa toisin. mutta jos on jo sata kertaa haistatellut, miksi ei tekisi sitä jälleen uudestaan kun suututtaa ja vanhat tavat palaavat salakavalasti??!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaako antaa perheen edessä vai onko merkki muille että huonosti menee?

Vierailija
4/8 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettääkö?

Vierailija
5/8 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti miehesi kannattaisi mennä itsensä etsimiskurssille ja miettiä asioita. Aika pitkälti kaikki juontaa juurensa lapsuudesta vaikka hyvä lapsuus sinänsä olisi ollutkin, mutta jotain mitä ei välttämättä tiedosta saattaa aiheuttaa tuommoista!

Vierailija
6/8 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ulospäin ns. kunnollinen, menestyvä ja tylsä. Ehkä hän haluaisi olla jotain muuta mitä on. Tai on pettynyt elämäänsä. (Olipa siinä mitä on, hän on pettynyt ja purkaa sitä tiuskimalla ja kiukuttelemalla).

Vierailija
7/8 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän haluaa selvästi ristiriitaisia asioita, osin tiedostamatta ja siksi on tyytymätön. Haluaa olla nopea ja haluaa olla analyyttinen. Samaan aikaan painaa kaasua ja jarrua.

Mikähän sellainen itsensäetsiminen olisi johon voin ohjata.

Pelkään että annan periksi ja pakkaan kimpsut joku päivä kun kyllästyn ainaiseen kiukkuamiseen. Olen itse positiivinen.

Syyllisiä en hae, vaikka selvää on että jonkunlainen malli on lapsuudenkotoa. Luulen että lapsuus oli onnellinen, mutta ehkä jotenkin ahdistava.

Kiitos kun kommentoitte.

Harmittaa lastemme puolesta, en halua heille samanlaista mallia.

Vierailija
8/8 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvisi joululahjapulmakin samalla. Ei hän mitään villapaitaa olis tarvinnutkaan ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän