Kellään kokemusta tällaisesta huonejärjestelystä
Eli meillä remppa tulossa ja tilanne on se, että yläkerrassa on vain yksi todella iso ja hieno makuuhuone (parveke, iso ikkuna...), tämä olisi tarkoitus tehdä vanhempien makkariksi. Alakerrassa on kolme makuuhuonetta, joista tulisi lasten huoneet.
Mutta ongelma on se, että mua itseäni hirvittää jättää kolme alle kymmenvuotiasta keskenään alakertaan nukkumaan, kun vanhemmat ovat ylhäällä. Onko kellään tällaista järjestelyä, että pienet alhaalla, miten yöllä jos lapset näkevät pahaa unta, tai muuten tulee äitiä ikävä?
Jos teillä on näin, niin kuinka pienenä jätitte lapset eri kerrokseen nukkumaan?
Kommentit (6)
tosi kylmää. lapsi näkee painajaista ja äiti lohduttaa yläkerrasta sisäpuhelimella...
Vierailija:
Sellainen laite, jolla saat myös puheyhteyden lasten huoneisiin ilman että menisit itse alakertaan. Tekniikka rulettaa.
Meillä ekaluokkalainen nukkuu eri kerroksessa.
Ja se on tietoinen valinta.
Lapset keskenään alhaalla tuntuu minusta (neurootikko) kurjalta, koska jos joku sekopää ryntää sisään, niin lapset ovat heti " tulilinjalla" .
Toisaalta, jos lapset olisivat keskenään ylhäällä, olisi se yläkerran tulipalon sattuessa surmanloukku.
Okei, ei tarvitse olla näin neuroottinen kuin minä, mutta pitipä kommentoida :)
Ei koskaan ollut ongelmia. En ottaisi stressiä tuosta muutoin kuin että itse haluaisin ehdottomasti molempiin kerroksiin sellaisen palovaroittimen, joka varoittaa myös häkästä. (miten taipuu?? häästä??)
Vierailija:
Ja se on tietoinen valinta.Lapset keskenään alhaalla tuntuu minusta (neurootikko) kurjalta, koska jos joku sekopää ryntää sisään, niin lapset ovat heti " tulilinjalla" .
Toisaalta, jos lapset olisivat keskenään ylhäällä, olisi se yläkerran tulipalon sattuessa surmanloukku.
Okei, ei tarvitse olla näin neuroottinen kuin minä, mutta pitipä kommentoida :)
Sellainen laite, jolla saat myös puheyhteyden lasten huoneisiin ilman että menisit itse alakertaan. Tekniikka rulettaa.