Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellään kokemusta tällaisesta huonejärjestelystä

Vierailija
14.12.2007 |

Eli meillä remppa tulossa ja tilanne on se, että yläkerrassa on vain yksi todella iso ja hieno makuuhuone (parveke, iso ikkuna...), tämä olisi tarkoitus tehdä vanhempien makkariksi. Alakerrassa on kolme makuuhuonetta, joista tulisi lasten huoneet.

Mutta ongelma on se, että mua itseäni hirvittää jättää kolme alle kymmenvuotiasta keskenään alakertaan nukkumaan, kun vanhemmat ovat ylhäällä. Onko kellään tällaista järjestelyä, että pienet alhaalla, miten yöllä jos lapset näkevät pahaa unta, tai muuten tulee äitiä ikävä?

Jos teillä on näin, niin kuinka pienenä jätitte lapset eri kerrokseen nukkumaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen laite, jolla saat myös puheyhteyden lasten huoneisiin ilman että menisit itse alakertaan. Tekniikka rulettaa.

Vierailija
2/6 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi kylmää. lapsi näkee painajaista ja äiti lohduttaa yläkerrasta sisäpuhelimella...

Vierailija:

Sellainen laite, jolla saat myös puheyhteyden lasten huoneisiin ilman että menisit itse alakertaan. Tekniikka rulettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokkalainen nukkuu eri kerroksessa.

Vierailija
4/6 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on tietoinen valinta.

Lapset keskenään alhaalla tuntuu minusta (neurootikko) kurjalta, koska jos joku sekopää ryntää sisään, niin lapset ovat heti " tulilinjalla" .

Toisaalta, jos lapset olisivat keskenään ylhäällä, olisi se yläkerran tulipalon sattuessa surmanloukku.

Okei, ei tarvitse olla näin neuroottinen kuin minä, mutta pitipä kommentoida :)

Vierailija
5/6 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ollut ongelmia. En ottaisi stressiä tuosta muutoin kuin että itse haluaisin ehdottomasti molempiin kerroksiin sellaisen palovaroittimen, joka varoittaa myös häkästä. (miten taipuu?? häästä??)

Vierailija
6/6 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja se on tietoinen valinta.

Lapset keskenään alhaalla tuntuu minusta (neurootikko) kurjalta, koska jos joku sekopää ryntää sisään, niin lapset ovat heti " tulilinjalla" .

Toisaalta, jos lapset olisivat keskenään ylhäällä, olisi se yläkerran tulipalon sattuessa surmanloukku.

Okei, ei tarvitse olla näin neuroottinen kuin minä, mutta pitipä kommentoida :)