Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään tietoa ja kokemuksia itselle otetusta sairaskuluvakuutuksesta?

09.11.2008 |

Hei!

Olisin kysellyt onko kenelläkään tietoa sairaskuluvakuutuksesta ja sen ottamisesta raskauden aikana. Korvaako esim. jos joutuu itse sairaalalepoon ennen kuin vauva syntyy?

Ja saako vakuutusta toisesta vakuutusyhtiöstä jo ei halua vaihtaa kotivakuutusta toiseen yhtiöön?

Itse odotan kaksosia ja olen ottamassa vauvoille vauvavakuutuksen(siitä olen saanut jo tarjouksia). Nyt sitten tuli mieleen että se ei taida kuitenkaan korvata sitä osaa sairaalalaskusta jos olen sairaalassa lepohoidossa ennen lasten syntymää? Ensi viikolla meinasin käydä kyselemässä asiaa vakuutuyhtiäöstä, mutta olisin kiitollinen jos joku sattuisti tietämään jotain.

Kiitos vastauksista jo etukäteen

Julianna ja tuplat

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta noin nappituntumalla: kun olet jo kerran kaksosodottaja ja riski raskauskomplikaatioihin on siita syysta suuri, on hyvin todennakoista etta vakuutusyhtiot joko eivat suostu vakuuttamaan tasta kaksosraskaudesta johtuvia komplikaatioita tai sitten tarjoavat sinulle hyvin kallista vakuutusta; vakuutusyhtioiden koko bisneshan perustuu todennakoisyyslaskentaan: sinun kohdallasi todennakoisyys etta joudut sairaalaan on suuri ja siksi sen vakuuttaminen on kallista, jos onnistuu ollenkaan. Jos olisit ottanut vakuutuksen ennen raskautumista, asia olisi ollut toinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla