Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOVE CONNECTION 12!!!

Vierailija
03.01.2014 |

Just alan kattoo! Ihanaa :) Mitä mieltä??

Kommentit (1342)

Vierailija
661/1342 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 06:30"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 06:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 06:03"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 05:36"]

viestien tulisuudesta voisi melkein luulla, että lo:n tytöt täällä viestii itse tuohtuneena..

[/quote]

Facebookin mukaan Ann-Marie ja Hanna ovat nykyään erittäin hyviä ystäviä, jotka käyvät vuoroin Helsingissä ja vuoroin Turussa toistensa luona kyläilemässä, joten he olisivat lähinnä huvittuneita ja ihmeissään näiden jankkaajien jankutuksista.

[/quote]

Taitaa osallisena olla jälleen ystävämme keskipituus-A-M-ontähtiainesta-jankkaaja. Kukaan ei näköjään saa kirjoittaa mitään vähäänkään poikkipuolista Ann-Mariesta ja jokaisen pitää varoa sanojaan. Se on nähty jo monen ketjun verran mitä nää väittelyt koskevat.

[/quote]

Intohimoinen Nelson Mandela- ja Hanna-faniko se sieltä heräsi. Karisma kuuluu vain vanhoille, vai miten se nyt menikään. Taidat olla tosiaan se Hannan karjanäyttely-sisko. Sen verran totista on jankkaus. ;)

[/quote]

Minä en olekaan vielä kanssasi jankannut, lukenut vaan tämän ja aiemmat ketjut.

Jos esittää toiselle ettei  _ketään_  kiinnosta mielipiteesi se on ainakin minusta lapsellisempaa kuin mikään vastapuolen esittämä, keskustelupalstalla jossa vaihdetaan mielipiteitä ja käsityksiä. Voin sanoa että ainakin itse olen paljon kiinnostuneempi hänen ajatuksistaan kuin Ann-Marien vertailusta Rolling Stonesiin.

Vierailija
662/1342 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 04:08"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 03:56"]

Itse toteat tuolla aiemmin, että "voin jo kuvitella monen sivun jankkauksen tästä aiheesta" ja sitten alat jankata. Ketään ei kiinnosta jankata kanssasi, joten voit hyvin lopettaa. Kiitos.

[/quote]

Joku (eli sinä, luultavasti olet sama tyyppi) alkoi mitätöidä mielipiteitäni. En voi olla vastaamatta sellaiseen typeryyteen. Inhoan ihmisiä, jotka eivät anna tilaa muille ja alkavat päällepäsmäröimään. Piste.

[/quote]Hah. Itse mitätöit mielipiteitä ja korostaa omaasi, taitaa tämä sarja olla pahemman luokan daydreaming sinulle. Kuin henki ja elämä? Kai kaikki on digiboksille tallennettuna, niin pääset samoihin kuviin ja tunnelmiin yhä uudestaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1342 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 12:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:44"]Ehkä Matti olisi syttynyt ja ollut enemmän toiminnan mies, jos naisjoukosta olisi löytynyt ihminen, johon hän olisi tuntenut oikeasti vetoa. Nyt ei tainnut niin olla ja Matti ehkä ajatteli, että ihmissuhteen saa rakentamalla rakennettua kuin tutkintoa tekisi. Kyllä se Matti varmaan osaa olla Mies, kunhan kohtaa sellaisen tyypin, joka saa sydämen väpättämään :) 

[/quote]

Ihan totta ja vaikutti sellaiselta jonka tarvii tuntea toinen kunnolla ennen kuin lämpenee. Siksi ehkä sanoi että ajan myötä (ja ilman kameroita) voi tapahtua vaikka mitä. Ja toivottavasti niin, vaikuttaa älykkäältä ja kunnolliselta mieheltä.

[/quote]

Mutta toisaalta taas tällainen ohjelma oli hänenlaiselleen analyyttiselle pohdiskelijalle ihan väärä. Formaatti vaatisi heittäytymistä, tunteiden näyttämistä ja julki lausumista, karismaa ja draaman taitoa, joten tää juttu ei ollu ihan his cup of tea, jos nyt brittiläistä sanontaa on amerikkalaisesta käyttäminen.

[/quote]no olihan. Tuskin näistä muistakaan tulee vuosisadan rakkaustarinoita. Matti sai tutustua Suomen ja suomalaisiin ja sai yhteyksiä Suomeen. Oli hyvinkin tyytyväinen. Sen sijaan ohjelman loppu olisi vaatinut vähän muokkaamista. Eikö loppujakso olisi voinut olla matkojen jälkeen, niin olisi nähnyt ketkä on pitänyt yhteyttä? Nythän piti keinotekoisesti valita yksi, vaikka kummankaan pareista ei suoranaisesti seurustelleet.

Vierailija
664/1342 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

markuksen isä oli kuuma, tervetuloa suomeen! 

sari on aika puuman oloinen, näyttävä nainen nahkamekossaan, mutta aika paljon esittelee seksuaalisuuttaan, jotenkin tuli kiusaantunut olo, kun se katseli henrin huulia ja melkein voihki kun ne suuteli. jaiks!

hanna vapautui heti markuksen isän seurassa, jäykkyys johtui siitä, ettei markuksen kanssa kemiat pelanneet yhteen ollenkaan. 

hyvin tehty ohjelma, josta paljastui kiinnostavasti erot kulttuurien välillä. 

Vierailija
665/1342 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille koirtanuittajalle kävi ja miksi tuo vaalea polkkatukkainen nainen on mukana? Eikö hän tippunut jo kerran?

Vierailija
666/1342 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:48"]

Kiva, että tässä viimeisessä jaksossa päästiin näkemään Hannasta muutakin kuin kaunis ulkokuori. Vaikkei varsinaisen karismaattiselta vaikutakaan, hän on loistavaa edustusvaimoainesta jo nyt ja ehkä rohkaistuu iän myötä näyttämään omaakin persoonaansa enemmän.

[/quote]

Hanna on ehdottomasti sitä naistyyppiä, jolle sopii itseään vanhempi aikuinen mies.

[/quote]

Tästä täysin samaa mieltä. Markus on liian nuori pelimies, eikä varma itsekään siitä mitä haluaa. AM on hänelle liian fiksu ja itsetietoinen (="vaikea") ja Hanna taas turhankin ihastunut Markuksen ulkoisiin asioihin, kuten ulkonäköön ja amerikkalaisuuteen (="helppo"). Joku vähintään kolmekymppinen, kunnollinen suomimies olisi Hannalle paras. Mutta tuollaista edustusvaimoa en oikein jaksa toivoa kenestäkään, puistattaa moinen ajatuskin.

Vierailija
667/1342 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:08"]

Eikös Henri nyt kuitenkin ollut myyntipäällikkö, mikä on aika eri asia kuin puhelinmyyjä. Palkan ja työnkuvan suhteenkin. Suomessakin myyntipäälliköt ansaitsee oikein hyvin, ja USA:n palkkataso on kuitenkin ihan eri tasolla kuin Suomen. Monia kuluja siellä toki on, joita Suomessa ei itse tarvitse maksaa, mutta eiköhän Henri ihan toimeen tule. Ja mun mielestä se talo, jossa Sari ja Hannele tapasivat Henrin kavereita, oli talo, jossa Henri kertoi asuneensa heti eronsa jälkeen muutaman kuukauden. Ihan oma asunto Henrillä oli, missä esim. Hannele oli syömässä treffeillä.

Ehkä ei kuitenkaan kannata yhden käsikirjoitetun tosi-tv-ohjelman (kyllä, kaikki reality on aina jollain tavalla käsikirjoitettua) tehdä kovin suuria päätelmiä ihmisten raha-asioista. LinkedIn:stä voi katsoa miesten työkuvioita aika hyvin, tuskin siinä kannattaa kovin paljon valehdella. Niin ja vielä: kenellä hyväpalkkaisellakaan olisi varaa tosta noin vaan lennellä edestakaisin Kalifornia-Helsinki-väliä.

[/quote]

Onkohan henry yhtä kova busines manager kuin nämä tytsyt tässä firmassa:

http://metrouk2.files.wordpress.com/2013/11/meet-the-staff7-e1384368823807.png?w=650&h=2160&crop=1#038;h=3403

[/quote]

Jep. ;)

Tuossa sen manager-tason just maailmalla huomaa. Enemmän painoa laittaisinkin senior manager-tasolle ja titteleille siitä ylöspäin, on varmasti enemmän substanssia.

MOT, suomalaisittain "hieno" titteli harvoin kertoo työstä tai sen tekijästä mitään oleellista. Erityisesti kun puhutaan jenkkilästä.

Ei kannattane siis suu vaahdossa höyrytä Henrin päällikkötittelistä tai palkan suuruudesta, ei vaikka Henri olisikin tehnyt lähtemättömän vaikutuksen herrasmiesmäisyydellään...kröhöm.

Vierailija
668/1342 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 18:52"]

Kerrotko vielä, missä nämä Ninan epävakaat hyökkäykset tapahtuivat kun tunnut olevan niistä niin hyvin perillä.

[/quote]

Ei ole enää niitä alkupään jaksoja areenassa joten en voi valitettavasti sinulle sanoa, missä jaksossa ja missä kohtaa noin niin kun sekunnilleen ne tapahtui, mutta jos todella olet noin umpisokea, että et ole nähnyt missään kohtaa tämän naisen ampautuvan Henrin iholle ja VÄLITTÖMÄSTI alkavan suoraan kertomaan ihastuksestaan ennestään täysin tuntemattomalle ihmiselle, niin aivan samahan se on mitä sinulle sanoo.

Miten mulla on vähän sellanen tunne, että käyn parhaillaan debattia itse keskustelun kohteen kanssa?

[/quote]

Jaan kanssasi tismalleen saman tunteen! Olen jo monessa tämän ketjun viestissä nähnyt hyvin ninamaisia piirteitä ja pakonomaista tarvetta puolustella sekä omaa että Henrin käytöstä. 

Vierailija
669/1342 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 19:31"]

Ei kannattane siis suu vaahdossa höyrytä Henrin päällikkötittelistä tai palkan suuruudesta, ei vaikka Henri olisikin tehnyt lähtemättömän vaikutuksen herrasmiesmäisyydellään...kröhöm.[/quote]

Mä en ole kyllä kenenkään täällä nähnyt höyryävän suu vaahdossa yhtään mitään Henrin palkan suuruudesta. Sen sijaan yhden ja saman (sinä?) olen nähnyt vaahtoavan Henrin palkan pienuudesta, vaikka hänellä (sinulla?) ei ole oikeasti mitään hajua, minkälaista palkkaa Henri työstään saa. 

Tässäkin hieman herää epäilys, että kuka mahtaakaan olla dissauksen takana ja miksi.... (ettei vaan tässäkin olis asialla muuan koiraihminen...)

Vierailija
670/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Iltasanomat soittaa Markukselle nyt, että miksi tytöt on poistettu FBstä. Me haluamme lisää draamaa!!

Vierailija
671/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markuksen juomamoka oli minusta inhimillistä, vaikkakin noloa. Toki emme tiedä, oliko tämä toistuvaa, (joojoo, oli paljon baaritreffejä, muttei se tarkoita vielä mitään) joten ehkä sarjan tytöt sitten tietävät jotain, mitä katsoja ei. Heistä kumpikaan ei kuitenkaan vaikuta sellaiselta, että turhasta nipottaisi tai ei kerran mokaa antaisi anteeksi. 

Silti olen sitä mieltä, että alkoholistista Markus on todella kaukana. 

Vierailija
672/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus on näköjään kommentoinut muidenkin suomalaisten tyttöjen kuvia. Taitaa olla melkoinen pelimies. 

Vierailija
673/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset vain jostain syystä tykkäävät gang lyttäys meiningistä. Ihan hysteriaan asti. Ikävä piirre se.

Vierailija
674/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 09:59"]

Markus on näköjään kommentoinut muidenkin suomalaisten tyttöjen kuvia. Taitaa olla melkoinen pelimies. 

[/quote]

Sowhat?

Vierailija
675/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ulkonäköhommaan vielä:

Joku vetosi täällä siihen, ettei Ann-Marie ole poikkeuksellisen kaunis, koska ei ole mallin mitoissa.

Oman käsitykseni mukaan useat miehet melko usein "pelkäävät" pitkiä ja todella hoikkia naisia, kun kokevat ne jollain tapaa pelottaviksi. (Nimimerkillä: Itse vähän vajaa 180 cm pitkä.) Ann-Marie on juuri sellainen suloinen, enkelikasvoinen pieni nainen, joka sopii hyvin kainaloon :) Usean miehen ihannenainen, näin uskoisin. 

Hanna taas on juuri sitä mallityyppiä – kaunis vartalo ja kauniit kasvot. 

Kyllähän Markuskin totesi useaan otteeseen ohjelman aikana, että tytöt ovat todella kauniita. Luulen, että Ilta-Sanomat on vääristellyt asiaa, Markus on sen verran herrasmies, ettei hän sanoisi tuolla lailla, vaikka niin jostain todella oudosta syystä ajattelisikin.

Vierailija
676/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos todettaisiin niin kuin sadussa, että ei tullut kissalle takkia, vaan vain hiirelle rukkaset.

Vierailija
677/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, vaikka kun loppukohtausta katsoin niin en voinut olla huomaamatta parin huimaa kokoeroa... Siis että Ann-Marie näytti tosi lyhyeltä Markuksen vieressä. 

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 10:08"]

Tuohon ulkonäköhommaan vielä:

Joku vetosi täällä siihen, ettei Ann-Marie ole poikkeuksellisen kaunis, koska ei ole mallin mitoissa.

Oman käsitykseni mukaan useat miehet melko usein "pelkäävät" pitkiä ja todella hoikkia naisia, kun kokevat ne jollain tapaa pelottaviksi. (Nimimerkillä: Itse vähän vajaa 180 cm pitkä.) Ann-Marie on juuri sellainen suloinen, enkelikasvoinen pieni nainen, joka sopii hyvin kainaloon :) Usean miehen ihannenainen, näin uskoisin. 

Hanna taas on juuri sitä mallityyppiä – kaunis vartalo ja kauniit kasvot. 

Kyllähän Markuskin totesi useaan otteeseen ohjelman aikana, että tytöt ovat todella kauniita. Luulen, että Ilta-Sanomat on vääristellyt asiaa, Markus on sen verran herrasmies, ettei hän sanoisi tuolla lailla, vaikka niin jostain todella oudosta syystä ajattelisikin.

[/quote]

Vierailija
678/1342 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 14:34"]

Ninaltakin saatu haastattelu:

Melkoinen yllätyskäänne Love Connection -kulisseissa: "Asuimme yhdessä"

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288639894452.html

[/quote]

voi herranjumala :DDDD

[/quote]

Vaan noinkohan tässä(kään) oli vielä kaikki?

[/quote]

Puuttuu enää tämä:

Vierailija
679/1342 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, jos tuotanto jätti todellisen love connectionin pois ohjelmasta, sehän olisi ilman muuta huipentanut lopun ja lisännyt katsojien mielenkiintoa, jos todellinen rakkaus olisi jollekin löytynyt. Ja kyllä se liian aikaisin "paljastumisen" voi editoinnilla peittää katsojilta. Että joku tuossa selityksessä mättää.

Vierailija
680/1342 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 08:39"]

Suomalaisuus on NIIIIIIIIN täynnä tekopyhyyttä ja päivittelyä, että ei hyvääpäivääkirvesvartta! Se jos mikä tässä maassa eniten ahdistaa, kun tuomiokirveet vinkuu vasemmalta ja oikealta, jos JOTAKIN huomautettava JOSTAKIN vaan löytyy! Markus oli IHAN normi nuori mies! Tai on!

[/quote]

Normi ehkä sinun maailmassasi. 

Ketju on lukittu.