Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen miehen kanssa olet ollut " sillai" ennen nykyistä miestäsi?

Vierailija
14.12.2007 |

Mulla 20

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin kumpikin neitsyitä :)

Vierailija
22/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet pidä ittestänne? tuntuu siltä.. pitää " todistella" ja kokeilla kelpanko tollekin. Surullista. Eikö mitään itsekunnioitusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma nelisenkymmentä. Kauhea huora. :DDD No ei ole onneksi värkit kärsineet kulutuksesta. ;)

T: Se jolla oli 11 itellään.

Vierailija
24/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä kokemusta ole näissä 14 vuodessa ehtinyt karttumaan.

Vierailija
25/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan teinipoikien jutuilta, mulla on ollu niin ja niin monta... mikä leuhkimisen asia se on. Mä oisin ihan hiljaksiin...

Vierailija
26/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläsi taitaa olla ongelmia naiseutesi kanssa, jos toisten panot niin haittaa. Jokainen tekee niin kuin hyvältä tuntuu, ei siinä muilla ole sanomista.

Vierailija
27/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina tulee esille tämä, että " etkö kunnioita itseäsi" . Kunnioitan, kunnioitan, mutta se kunnioitus ei perustu häveliäisyyteen! Minä rakastan itseäni, rakastan elämää ja (hyi, paha, paha) seksiäkin vielä! Enkö saisi? Olenko ollut huora sitten? Mitä sitten, jos olinkin? Omasta mielestäni en kyllä prostituutti ollut, kun en SAAMASTANI seksistä mitään hintaa ottanut (en kyllä maksanutkaan).

Mietitäänpäs sitä häveliäisyyden kaiken muun altaan pyyhkivää tärkeyttä enemmän. Onko nyt aina vaan ja edelleen niin, että naisen on pysyteltävä ruusukammarissaan, palmikoitava lettiiään ja odotella sitä prinssiä maailmalta saapuvaksi? Eikö nainen vain saa hyvällä omalla tunnolla olla se (oi, niin kauhea) subjekti ja nauttia seksuaalisuudestaan, jos ei yhden ja saman kanssa, niin sitten vaikka useamman?

Vierailija
28/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaa,että silloin oli nuoruus ja hulluus,mutta en kadu,vaan muistelen nyt vakiintuneena lievällä huvittuneisuudella.....

Vierailija
29/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan ollut 43-46..?

Vierailija
30/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sinä itsestäsi, joka istuit ennen miestäsi jalat ristissä ja nyt paheksut muita?

Vierailija
31/37 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuulostaa ihan teinipoikien jutuilta, mulla on ollu niin ja niin monta... mikä leuhkimisen asia se on. Mä oisin ihan hiljaksiin...

Vierailija
32/37 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ennen nykyistä 5 miestä, enkä todellakaan ymmärrä näitä yli 30 kanssa tehtailleita. Ette te mitään muuta ole kuin jakorasioita, pakkoko sitä on jokaiselle kaksilahkeiselle käydä levittelemässä!!! Ihmiseen voi tutustua muutenkin kuin eritteitä jakamalla, tiedoksi vaan!

Vierailija
33/37 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän itsetuntonne oikeasti kiinni siitä kuinka monta seksikumppania teillä on ollut?

Ripustaudutteko tähän, koska muutakaan, millä päteä, ei ole? " No ainakaan en ole nainut niin montaa miestä kuin se!" - viimeinen (säälittävä) keino yrittää päteä ja kohottaa itsensä muiden yläpuolelle, kun muita näyttöjä ei ole...

Ja tuo " miten yksikään mies voi haluta naista, jolla on ollut noin monta miestä" . Onhan se niin väärin, kun joku, joka ei olekaan ollut ns. kiltti ja kunnollinen, saavuttaa jotakin. Niin väärin, että sellainen tuhma tyttö saa miehen. Eikös parisuhteen pitänyt olla palkinto tytöille kiltteydestä ja siveydestä ja hyvästä ja söpöstä käytöksestä? " Kauhea vääryys, että joku halpa lutka saa saman kuin minä, vaikka on tehnyt väärin ja minä olen ollut kiltisti, niin kuin naisen kuuluu!"

Kunnioitatteko TE itseänne todella niin vähän, että arvotatte itsenne niinkin loppujen lopuksi vähäpätöisen ja ihmisestä niin vähän kertovan asian, kuin seksikumppanien lukumäärä, perusteella? Voitteko oikeasti kunnioittaa miehiänne, jotka ilmeisesti eivät koskisi teihin tikullakaan, jos olisitte olleet sängyssä jonkun muunkin kanssa, vaan sylkisivät päälle ja haukkuisivat huoraksi?

- nainen 24v, seksikumppaneita 10, ja lisää tullee, koska olen sinkku. (Viimeksi olen tosin harrastanut seksiä puoli vuotta sitten - olenpas kauhea jakorasia.)

Vierailija
34/37 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut " nollille" ! Hienoa!

Vierailija
35/37 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Eipä se järvikään soutamalla kulu."

Vierailija
36/37 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 5 vuotta yhdessä.

Vierailija
37/37 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olimme seurustelun alkaessa 8-luokkalaisia. Minusta ihan normaalia, että molemmilla 0.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä