Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilua jos miehen veli antaa joululahjat kahdelle kolmesta veljen lapsesta?

Vierailija
30.12.2007 |

Sekä veljelleen ja vanhemmilleen. Onko oikein näyttää että yks laps on sellainen jota ei hyväksy? Toki jokainen päättää itse kelle paketit ostaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedan useita perheita, joissa vanhempien sisarukset antavat jouluna lahjat vain kummilapsille. Tietty, jos tulevat synttareille antavat myos synnttärilahjan (ei kai lapsen juhliiin voi ilman lahjaakaan tulla!). Itsekkin sain lapsena joululahjan vain kummeiltani enka muilta vanhempien sisaruksilta, vastaavasti sisarukseni eivat saaneet minun kummeiltani vain vaan omiltaan. Minulla ja siskollani toiset kummit helposti unohtivat, veljellani molemmat aina muistivat, mutta ei siitakaan ollut meillä pahaa mieltä. Kaikki olivat ylpeitä omista kummeistaan :)

Kohtuutonta olisi ostaa lahjoja vaikka 10-20 lapselle. '

Me itse emme kyllä mitenkään halua erotella sisarusten lapsia kummilapsiin ja muihin vaan välitämme ja muistamme kaikkia aivan yhtä paljon.

Vierailija
2/8 |
06.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedan useita perheita, joissa vanhempien sisarukset antavat jouluna lahjat vain kummilapsille. Tietty, jos tulevat synttareille antavat myos synnttärilahjan (ei kai lapsen juhliiin voi ilman lahjaakaan tulla!). Itsekkin sain lapsena joululahjan vain kummeiltani enka muilta vanhempien sisaruksilta, vastaavasti sisarukseni eivat saaneet minun kummeiltani vain vaan omiltaan. Minulla ja siskollani toiset kummit helposti unohtivat, veljellani molemmat aina muistivat, mutta ei siitakaan ollut meillä pahaa mieltä. Kaikki olivat ylpeitä omista kummeistaan :)

Kohtuutonta olisi ostaa lahjoja vaikka 10-20 lapselle. '

Me itse emme kyllä mitenkään halua erotella sisarusten lapsia kummilapsiin ja muihin vaan välitämme ja muistamme kaikkia aivan yhtä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas tätä lahjatta saanutta näkee vähintään kerran kuussa.

Vierailija
4/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli kutsuu yhtä lasta aina uimaan, konsettiin, retkelle, tuo tuliaisia, muistaa merkkipäivät. Samoin muistaa meidän molempien vanhempien juhlapäivät, joulut ja tuliaisia tuo runsain mitoin aina tullessaan. Vain meidän toinen lapsi on kuin ilmaa. Syntäreille tuli ja antoi kortin. Ollaan sanottu ettei aikuisia tarvitse muistaa ja itsekin nähnyt miten toinen lapsi itkee ja suree dissaustaan. On tämän hemmottelemansa lapsen kummi, mutta molemmille sentään setä.

Vierailija
5/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää ottako sukulaisia kummiksi jos se teidän perseen saa punaiseksi, jos ihminen muistaa kummilastaan

Vierailija
6/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostatko itsekin oman kummilapsen sisaruksille myös joululahjat ym. merkkipäivälahjat? Miehellä 6 sisarusta ja heillä on 12 lasta, niin tosiaankin ostetaan vain kummilapselle lahja. Onhan niilla sisaruksilla sitten omat kumminsa, jotka ostavat omilleen lahjoja tai viettävät aikaa heidän kanssa.

Vierailija
7/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole tapana muistaa kaikkia veljesi / siskosi lapsia?

Vierailija
8/8 |
05.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomattakin selvää, ettei kuulu nykyisiin (tai varsinkaan lapsuuden) suosikkisukulaisiin. Minä olin se, jolle ei lahjoja tippunut. Kerrankin jäin 6-v. ilman, kun sisareni, ko. tädin kummityttö, ja 7-v. serkkuni, ei kummityttö, saivat hienot paketit. Ai että vieläkin vituttaa, silloin vain itketti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan