Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei oo muita huonekaluja kuin sänky

Vierailija
15.08.2025 |

Eikä muutenkaan mitään muuta sen lisäksi kuin kahvinkeitin. Pari lautasta ja juomalasia. En tiedä miten koskaan saan hankittua kaiken mitä tarvis jotta elämä olisi parempaa. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvi lattialla nussia. Se on jo paljon se.

Vierailija
2/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi olin onnellinen vaan siitä että sai asunnon kun olin hetken asunnoton mutta nyt haluaisin jo päästä eteenpäin mutta en löydä vaan töitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ilmeisesti lukenut vasemmistolaisten ilosanomaa kaikille sopivasta urasta OnlyFansissa?

Sänky on juuri se, mitä siihen tarvitaan.

Vierailija
4/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ilmeisesti lukenut vasemmistolaisten ilosanomaa kaikille sopivasta urasta OnlyFansissa?

Sänky on juuri se, mitä siihen tarvitaan.

Ei se kaikille sovi. Esimerkiksi inceleille. Niille sopii vain av:lla itkeminen. Siitä tosin ei makseta.

Vierailija
5/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin ja torin annetaan ilmaiseksi -ryhmät?

Vierailija
6/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookin ja torin annetaan ilmaiseksi -ryhmät?

En kehtaa pyydellä kun haluan ylläpitää kulissia että pärjään paremmin mitä oikeasti. 

Vierailija
7/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaat ...kyllä sun joku värkki näyttää olevan  jolla pääset vauvapalstalle vai savumerkeilläkö kommunikoit.  Sekin voi maksaa maltaita ettei voi muuta hankkia.

Vierailija
8/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaat ...kyllä sun joku värkki näyttää olevan  jolla pääset vauvapalstalle vai savumerkeilläkö kommunikoit.  Sekin voi maksaa maltaita ettei voi muuta hankkia.

No, on mulla puhelin toki 

Vierailija
9/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista asunnoista näkee paljon kuvia somessa. 

Vierailija
10/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesisänky olis kiva

Vierailija
11/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin sellaisesta elämästä, jossa koko omaisuus mahtuu henkilöautoon, eikä maallinen materia rajoita elämää. Sängyksi riitää 4 kuormalavaa ja pöydäksi kaksi. Sama patja toimii kotona ja autossa, jos lähtee retkelle tai ei pidä asuntoa jatkuvasti.

Vierailija
12/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin 4 vuotta patjalla lattialla. Ei ollut edes keittiön pöytää vaan pieni olohuoneen pöytä jossa söin. Sitten oli pari tuolia. Oli minulla pesukone ja imuri kuitenkin ja pyykkiteline.

Vierailija
13/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä saisi noutaa sohvan (taittuu vuodesohvaksi), pari tuolia, ehjät pussilakanat, tyynyliinoja ja vaikka mitä astioita, ruokailuvälineitä ja muuta tarpeellista, Ehjää ja kunnossa. Eivät näy kelpaavan, kun en voi auttaa kantamisessa enkä kuljettaa! (ja taatusti lutikka-, eläin- ja tupakkavapaa asunto). Mutta provohan tämä lienee.

t. Pohjois-Hki

Vierailija
14/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesisänky olis kiva

Nyt sitten ostohousut jalkaan!

Vesisängyt jopa 70% alennuksella

https://www.beliani.fi/sangyt/vesisangyt/

Ota kuitenkin huomioon:

"Vesisängyn haitat voivat olla esimerkiksi sen korkea paino, asennuksen ja siirtämisen vaikeus, sekä mahdollinen vuotojen aiheuttama vahinko. Lisäksi vesisängyn lämpötilan säätely voi olla haastavaa, ja jotkut kokevat sen liikkeen epämiellyttävänä".

Vierailija
15/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä huonekalulla voi selata nettiä?

Vierailija
16/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nukuin 4 vuotta patjalla lattialla. Ei ollut edes keittiön pöytää vaan pieni olohuoneen pöytä jossa söin. Sitten oli pari tuolia. Oli minulla pesukone ja imuri kuitenkin ja pyykkiteline.

Lohdullista, ehkä voin vielä nousta tästä

Vierailija
17/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin roskalava-ryhmissä tarjotaan jatkuvasti hyväkuntoista kodinirtaimistoa maksutta. Ja monet pientä maksua vastaan jopa toimittavat kotiin asti tavarat, ellei itsellä tai jollain kaverilla ole mahdollisuutta noutaa.

Vierailija
18/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva kuoli vesisänkyyn.

"Jätettiinkö Jessica-vauva kylmäverisesti vain vesisänkyyn hukkumaan?"

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008749914.html

Vierailija
19/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä huonekalulla voi selata nettiä?

MitVit? Huonekalu?

Vierailija
20/22 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aivan erilainen näkövinkkeli kuin mulla. Minua ahdistaa liiat tavarat, mutten tunnu millään pääsevän eroon turhista tavaroista. Nyt ne on siististi kaapeissa, mutta kyllä ahdisti helvetisti kun tein muuttoa ja sitä turhaa krääsää oli kaikki paikat täynnä. Ole onnellinen jos sulla ei ole tämmöistä taakkaa. Äläkä missään nimessä hanki mitään turhia pannuja ja pyttyjä, joiden haaliminen kaduttaa myöhemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä