Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko aina adoptio parempi kuin abortti?

Vierailija
14.12.2007 |

Entä jos adoptiolapsi annetaan väärille vanhemmille ja lapsi joutuu kierrätykseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. abortin tehnyt.:(

Vierailija
2/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuoden jälkeen päättikin luopua adoptiolapsestaan. Lapsi ollut perheessä 4 kk:n iästä lähtien.

Vierailija
4/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että adoptiovanhemmat olisivat oikeasti hyviä ihmisiä, ja että lapsen elämä tulisi olemaan hyvä. Ei kukaan. Seuranta ja vaatimukset ovat melko tiukat, mutta ei kukaan tarkastele keitä ihmisiä kuuluu adoptioperheen sukuun tai tuttavapiiriin, tai saako adoptiovanhempi tai sisarus mielisairauden, tai onko heillä taipumusta väkivaltaan tai pedofiliaan...kaikki nuo voi syttyä myöhemmin, eikä kaikkea tiukoissakaan seuloissa saada ajoissa selville.

En voisi omaa lastani antaa adoptioon, enkä luultavasti tehdä aborttia. Eli mikä on vaihtoehto. Kasvattaa tise ja pitää huoli siitä että lapsi saa hyvän elämän...tai lopettaa seksin harrastaminen/poistattaa kohtu.

Vierailija
5/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivittäkää vaan minut mutta itse tekisin abortin ennen ku adoptioon antaisin vauvan.

Vierailija
6/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sairaus voi viedä ensin äidin ja vauvan hautaan, kumpi parempi.

Vierailija
7/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä joutuu kuule raskaana olla vaikka adoptioon antaisikin...

Vierailija
8/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kumpi pahempi/parempi eli megavaikea raskaus, joka voi tappaa äidin ja vauvan vai adoptio

Vierailija
9/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa? EI järkeä.

Vierailija
10/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti on aborttien määrä suuri?

Vierailija
11/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli minä esimerkiksi jos tulen raskaaksi ehkäisystä huolimatta(mitä en tod toivo) niin on mahdollisuus että minä sekä vauva kuolemme ennen synnytystä. Vai elänkö koko raskauden pelko perseessä että kuolen ja annan sitten lapseni pois ja todennäköisesti kuolen sitten ja jätän jo olemassa olevan lapseni orvoksi.

menikö nyt perille?

Vierailija
12/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olet antanut pois ja sillä on ne vanhempansa.

Vierailija
13/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

eli minä esimerkiksi jos tulen raskaaksi ehkäisystä huolimatta(mitä en tod toivo) niin on mahdollisuus että minä sekä vauva kuolemme ennen synnytystä. Vai elänkö koko raskauden pelko perseessä että kuolen ja annan sitten lapseni pois ja todennäköisesti kuolen sitten ja jätän jo olemassa olevan lapseni orvoksi.

menikö nyt perille?

Ja mikä on kysymys? Onko parempi olla tulematta raskaaksi vai tulla raskaaksi ja antaa sitten vaikean raskauden jälkeen lapsi adoptioon? Häh? Mene sterilisoitavaksi niin ei tartte huolehtia. En tajua..

Jos kuitenkin tarkoitit ABORTTIA (MIstä et ole kuitenkaan puhunut), niin pidäpä se ehkäisy kunnossa tai steriloi itsesi tai miehesi.

Vierailija
14/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jo olemassa oleva lapseni, siis ei se joka on juuri syntymässä.

t. 15

Vierailija
15/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sekään kun ei ole varma ehkäisykeino ja minulla on kyllä oikeus harrastaa seksiä niinkuin sinullakin vaikka en saa raskaaksi tullakkaan.

t. 15

Vierailija
16/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sterilisaation kanssa käytä. Minä kun luulen että asia ei kuulu teille pätkääkään. Jokaisella on onneksi oikeus päättää omasta kehostaan.

Vierailija
17/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat voi kuolla vaikka viikon päästä lapsen syntymästä, ja sittenhän sitä ollaan tuuliajolla ja pedofiilin kynsissä ja ties mitä.

Ottakaa nyt se pää sieltä perseestänne. Ei kukaan muu kuin ihminen itse ole pätevä arvioimaan oman elämänsä arvoa.

Vierailija
18/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sterilisaation kanssa käytä. Minä kun luulen että asia ei kuulu teille pätkääkään. Jokaisella on onneksi oikeus päättää omasta kehostaan.

Vierailija
19/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lapsellani on oikeus olla äiti, eipä minusta ole hirveesti hyötyä jos kuolen. Mutta en minä teidän mielipiteistä välitä. Nouskaa barrikaadeille vaan, mulle ihan sama.

t.minäminäminä

Vierailija
20/22 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minun lapsellani on oikeus olla äiti, eipä minusta ole hirveesti hyötyä jos kuolen. Mutta en minä teidän mielipiteistä välitä. Nouskaa barrikaadeille vaan, mulle ihan sama.

t.minäminäminä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä