Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni ihana äitipuoli.

Vierailija
09.11.2008 |

Lasteni isän vanhemmat ovat kuolleet ja heidän häälahjaksi saamansa 12h Arabian 40-luvun ruoka-astiasto, jäi erossa minulle. Ruoka-astiastoa ei ole koskaan käytetty ja minäkään en sitä ole koskaan käyttänyt. Syy miksi se jäi minulle oli suurempi asunto ja kaappitila, jo tuolloin ajatuksena, niin ex-miehen kuin minun ,oli että astiasto menee tyttärellemme kun tämä muuttaa omaan asuntoon.

Nyt sitten tyttö on omillaan ja olimme viettämässä tytön 20v synttäreitä, niin isä uuden perheensä kanssa kuin minä oman uuden perheeni kanssa. Vein astiaston samalla sanoen, että se on tavallaan lahja isovanhemmilta, joita tyttö ei ole koskaan nähnyt.

Eikö tämä ihana äitipuoli nostanut kauhean metelin miten hänen perheelleen kuuluva astiasto, oli ollut minulla ja ei se kuulu tyttölle vaan tämän isälle ja tämän perheelle. Jotain niin käsittämätöntä, että kaikki muut paikalla olleet mykistyivät.

Kiitos että sain purkautua niin tuli pahamieli tytön puolesta, astiasto kyllä jäi tytölle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan halusi päteä ja osoitti näin typeryytensä. Ei kannata välittää.

Vierailija
2/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse tajua, niin ainakin muut tajuavat, että eukko kämmäsi pahan kerran.

Vierailija
4/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kuitenkin ilmoittanut etukäteen ex-miehelleni, että vien sen astiaston nyt lahjaksi. Olis mies voinut valmistella sekopäistä nyksää.

Vierailija
5/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele yhtään nykynuorison menoa, kun ei aikuisetkaan osaa käyttäytyä. Kyse oli vaan kahvikalustosta. Apuaaaaaaaaaaaaa.......

Vierailija
6/6 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syntyi lämpimiä ajatuksia sinusta ja lasten isästä, kun olette pystyneet eroamaan noin siivosti, ettei ole ollut turhantarkkaa, missä joku kahvikalusto on. Täällä on sellaisia kirjoituksia usein, että jotain ex-anopin kahvikalustoa ei katseltais omissa nurkissa millään, ja siinä ei olis mitään hyvää, että oma tytärkin joutuu sitä sitten jossain säilömään.

Sun kirjoituksessa huokui teidän elämän harmonia. Ihana, että tytär sai kaluston, ja varmasti osaa arvostaa sitä. Harmi, että juhliin pääsi tuollainen ikävä tunnelma, ja kuten sanoit, niin tyttärenne kannalta ikävä tilanne. Asia kannattanee vielä puhua läpi jälkeenpäin, jotta tyttäresi saa nauttia astiastosta ilman, että hän kokee jotain tarpeettomia tunnontuskia ja epäilyjä, että onko astiasto oikealla omistajalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän