Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Googlen hakusanojen säilyvyys. Meinasin itse etsiä googlella sanalla seksuaalisuus ja kun olin kirjoittanut sanan seks

Vierailija
14.12.2007 |

alkoi muistista tarjoamaan mm. seksi, seksiseuraa yms. Onko nuo jotain sellaisia, joita se tarjoaa aina ja kaikille vai onko ne sellaisia sivustoja joilla tältä koneelta on käyty tai siis hakusanoja joita tässä koneessa on käytetty.

Jos ne on sellaisia hakusanoja joita tässä koneella on käytetty on mieheni etsinyt itselleen seksiseuraa!!!! Mitä vittua!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä koneelta käytettyjä hakusanoja ne on.

Ei ole ukkos muistanut poistaa sivuhistoriaa kun on seksiseuraa etsinyt.

Vierailija
2/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sitä paitsi tarvitse nyt vastauksia siihen, että onko mieheni petturi vai ei. Haluan tietää miten tuo googlen sanantarjous tässä mozillassa toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin itsekin, niin kyllä tuo google tarjoaa myös omia ehdotuksiaan sen mukaan mitä olet hakuosioon kirjoittamassa. Mulla ainakin kun on google tossa yläpalkissa, niin jos kirjoitan itse käyttämäni sanan hakuun niin se tulee ylimmäksi, näiden sanojen jälkeen tulee katkoviivan alle google ehdottamia sanoja.

Vierailija
4/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jso en olisi estänyt tuota systeemiä se ehdottaisi jo haettuja sanoja.

elikkä miehesi (tai joku muu koneelta) on etsinyt noita tietoja

Vierailija
5/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Testasin itsekin, niin kyllä tuo google tarjoaa myös omia ehdotuksiaan sen mukaan mitä olet hakuosioon kirjoittamassa. Mulla ainakin kun on google tossa yläpalkissa, niin jos kirjoitan itse käyttämäni sanan hakuun niin se tulee ylimmäksi, näiden sanojen jälkeen tulee katkoviivan alle google ehdottamia sanoja.

Vierailija
6/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kokeeksi seks niin sieltä tuli seksi, sekstube, seksitreffit, seksekeh jne. Ne ei ole miehen (tai kenenkään muunkaan) tekemiä hakuja koska meillä on omat profiilit.

Vierailija
7/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta tajusin senkin viestin, että ei puhunut tavan googlesta

Vierailija
8/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kans mozilla. enkä tiedä vaikka googlen omalla sivulla tarjoaiskin vain niitä aiemmin kirjoitettuja mutta tossa yläpalkissa tarjoaa omiaan. tietää siitä että tarjoaa vaikka olisi välillä poistettu kaikki omat jutut tuolta työkalujen kautta. ja myös vain minä käytän tätä konetta.

Vierailija
9/9 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja soitin ystävälleni joka tietää näistä asioista paljon ja hän kertoi miten tuo toimii.

Kerkesin jo pelästyä, koska meillä on lähiaikoina ollut aika vaikeaa, mutta en silti ikinä voisi miehestäni uskoa, mutta aika helposti kuitenkin epäilykset heräsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi