" Ihana" ystävä mulla!
Olin eilen kylässä 7 viikkoisen vauvani kanssa. Vauvalla tuli kakat ja ystävä tokaisi " et sit ainakaan täällä vaihda vaippaa, et meet jonnekin muualle" . Mä vastasin " siivoan kaikki jäljet, ja vien vaikka vaipan mukanani" . Mutta ei se ystävälle kelvannut, joten lähin kotiin vauva kakkavaipoissaan
Kommentit (6)
Ai että ap:n vika jos ystävä on moukka? mistäs sitä tietää milloin se rima keneltäkin katkee?
Itse hän halusi vauvan nähdä, mutta taisi olla kova paikka
Juu, kyllä sen huomaa jo kyläilystä sovittaessa minne vauvakin on tervetullut sellaisenaan. Ei näin pientä voi hoitoonkaan jättää.
Mä varmaan repeisin nauruun, jos joku käyttäytyisi noin omituisen tökerösti. Ja sitten olisi kyllä sen jälkeen ex-ystävä. En tosin edes voisi kuvitella tilannetta, jossa joku tuntemani ihminen käyttäytyisi noin; jos ystäväni sanoisi noin, se olisi tietysti vitsi.
Siellä ei sitten vissiin aikuisetkaan saa käydä isolla hädällä, onko oikein vieressä vahtimassa???!!
ja tärppi on käynyt n. 3 vuoden sekstauksen jälkeen. Tällainen kuvio tulee väistämättä mieleen tuon " ystävän" todennäköisestä iästä päätellen...