Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies ei kehu? Nelja kuukautta ja olen tiputtanut lahes puolet ylimaaraisista kiloista. Kun puolikas on taynna ( 25 ) kg aion informoida asiasta ja jos ei kehuja tule, saa lo

Vierailija
14.12.2007 |

put olla mun puolestani. Ei jaksa ilman kannustusta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei osaa kehua naista ainakaan selvinpäin.

Vierailija
2/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiputettua. Mutta eipä ole mies kommentoinut asiaa mitenkään muuten, kun jos ite ilahdun, jos joku entinen vaate mahtuu päälle, niin sitten saattaa sanoa " hyvä" tms. No, mutta kylläpä kilot lähtee ilman kehujakin. Ja hienoa ap saavutuksestasi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä sitä taas kammetaan läskit ja epäonnistunut laihdutus miehen syyksi!

Etkös sinä laihduta oman hyvinvointisi vuoksi? sinä siitä hyödyt!

4/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa miehesi lemppaa tuollaisen ruipelon ja etsii paremmin ihannettaan vastaavan lupsakan pullukan tilalle. Voi itku, tuli ihan paha mieli :(

Vierailija
5/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotettu painoa 110 kilosta 80 kiloon ja ei vieläkään minkäänlaista kehua ole tullut. Muuten kyllä miesten mielenkiinnon huomaan, töissä ja juhlissa jatkuvasti on ehdottelijoita ympärillä. Oma mies nyt ei vaan osaa. Naimisiinkin kun aikanaan mentiin, ei kehun kehua vaikka oli kaikki vimpan päälle, hotelliin kun yöllä päädyttiin ja sanoin että kuinka kaikki kehui, ja sinä et ollenkaan uutta vaimoasi. Niin hän vähän aikaan mietti ja sanoi, kivat kukat sulla tukassa....:) Hohhoi, muiden miehet tuntuvat kehuvan vaimojaan,meillä ei. Olisi joskus kiva kuulla olevansa haluttava miehensä mielestä, hän vain toteaa että eikö jo hänen käytös kerro siitä,mutta haluaisin sen sanoinkin välillä.

Vierailija
6/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Kissa kiitoksella elää

Vierailija
7/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulla vaatekauppa, kiva kun ei tarvitse ostaa vaatteita sen mukaan mikä mahtuu päälle vaan sen, mikä miellyttää silmää. Eli puhtaasti ulkonäkökysymys, valitettavasti ap

Vierailija
8/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin 18kg raskauskiloja vuoden aikana lähtenyt ja nyt vielä 10kg olis tavoitteena. Mies on kyllä huomannut laihtumisen myös, mutta huomaan että hän on tosi varuillaan mun painon suhteen ja erittäin varovaisesti kommentoi just tyyliin " hyvä" tai " kiva" jos mainitsen että vanhat housut mahtuu taas päälle.

Jospa teilläkin olis tämmönen tilanne? Mä olen ollut ja olen vieläkin tosi herkkä ton painoni suhteen ja varmasti suutun jos mies sanoo vähänkään väärän sanan minun tai kenen muunkaan painosta =D

Vierailija
9/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää, että huomaat hänenkin olevan aika tylsä vanhoissa nahoissaan ja lähdet muualle. Pullukan kanssa on " turvallista" , kun ei sitä kukaan kattele eikä oo kiinnostunut....

Vierailija
10/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tosiaan ihan ulkonäölliset syyt tän laihdutuksen takana. Olen miehellekin sanonut että jos sinkkuna olisin niin söisin surutta suklaata ja sipsiä niin paljon kuin napa vetäis. Mut nyt ihan miehen takia laihdutan ettei sen tarttis ainakaan hävetä akkaansa.

Onhan se toki ihan kiva että jotkut vanhat farkut ei niin paljoa purista mutta mä en ole siitä saanut vielä niin suurta tyydytystä kuin esim. Fazerin sinisestä!

Vierailija
11/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei uskalla kommentoida, että ' vitsit kun olet nyt hyvän näköinen' . Koska sehän tarkottaisi, että hän olisi muka vain ulkonäön perään eikä olisi pitänyt 4 kk sitten olleesta ulkomuodosta. Näissä painoasioissa lienee parempi ettei sano yhtään mitään. Niin tai näin niin aina väärin päin.

Tosin tuo viimeinen kommentti (12) mukaan ap:n mies on vain ilkeä. Mutta jospa se oli jotain epäonnistunutta huumoria?

Vierailija
12/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat vastuun itsestäsi, nainen.

Vierailija
13/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei usko että pääsee tavoitteeseen, ennenkuin näkee?

Vierailija
14/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli niin kateellinen / epävarma itsestään, että otti avioeron aivan yllättäen! No, eipä ollut vaikeaa löytää uusi ihanampi ja komeampi mies. Lasten kannalta ero oli alkuun kurja juttu, mutta nyt heillä on hyvät välit isäänsä ja uuteen isäpuoleen ovat olleet ihastuneita heti alusta alkaen. Erosta on nyt neljä vuotta. Meillä on todella toimiva uusioperhe.

Vierailija
15/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako naimisiin mennä kun mies ei tästä(kään) kehu. ap

Vierailija
16/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveä, nyt tuli tosi paha mieli sun puolesta. Onneksi ensi kesään on aikaa, ehdit vielä mittii " tahdotko" tosiaan...

Vierailija
17/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaista kielenkäyttöä kuuntelet? Huh huh. Mitä luulet, että se on naimisiin menon jälkeen, kun ei nytkään viiti yhtään skarpata.

Vierailija
18/18 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että " haluan, että kehut minua ainakin kerran viikossa laihdutukseni onnistumisesta" tms. Eikö miehille pidä antaa joskus/joissain tapauksissa selkeät ohjeet, miten toimia :D