Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäsköhän mun mennä hoitoon?? Oon kauhean kateellinen niille,jotka saa poikavauvoja!!

Vierailija
09.11.2008 |

Itseänikin oikeen oksettaa, kun olen niin omahyväinen, kateellinen ja katkera akka.

En vaan kuitenkaan mahda itselleni mitään!!

Ylipäätään olen aina tosi kateellinen,jos kuulen jonkun lähituttavan raskaudesta. Jotenki haluaisin olla yksin se, jonka mahan kasvatusta seurataan. Ja sitten vielä, jos kuulen, että saavat pojan, niin menee mieli matalaksi moneksi viikoksi! Miten helvetissä tämmösestä sairaalloisesta kateudesta vois parantua?? Vai oonko vaan lopun ikääni kusipää??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehen suvussa arvostus ansaitaan lähinnä sillä, montako poikaa synnytät sukuun.. Sieltä kai se juontaa juurensa.

Meillä on kaksi poikaa ja nyt odotan kaksosia (poika ja tyttö kai, ultran mukaan).

Jotenkin vaan en haluis, että muutkin saa poikia :(

ap

Vierailija
2/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vielä ymmärtäisin, jos sulla olis pelkkiä tyttöjä, ja toivoisit myös poikaa... Mutta että sulla on poikia, ja silti mutu ei niitä saisi saada, ja kaikkien arvo mitataan pojilla ja poikien synnyttämisellä... hävettäisi jos olisin noin kivikautinen/maalainen tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se tulee tuolta miehen suvulta se sinun poikapakko ja kateus.

Minä olen taas halunnut aina tytön ja sainkin pikkuprinsessan vuosi sitten. Meidän kaveripiirissä ja suvussa on vielä lähinnä vain poikia ja olen varsinkin meidän tytön jälkeen jännittänyt aina uusien vauvojen sukupuolta. Minä kun haluan että meidän tyttö pysyy suvun ja kaveripiirin ainoana prinsessana mahdollisimman pitkään. Voi sitä ihastelun määrää kun kaikki ihailevat pikkutyttöä, poikia kun on niin paljon ettei heihin kiinnitetä niin paljoa huomiota.

Vierailija
4/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisuvussa on poikia suuri enemmistö, vain 1 tyttö.

Se tyttö on jäänyt aika pahasti taka-alalle, koska pojillahan nuo leikit on hiukan erilaisia. Tyttö leikkii yksin, pojat isossa ryhmässä. Joskus harvoin pääsee mukaan poikien leikkeihin, mutta ei kauaa siinä riehunnassa viihdy. Eikä isovanhemmat ja vanhemmatkaan kerkeä sen poikaviisikon riehumiselta sitä tyttöä niin palvoa..

Meillä on siis ihan toisinpäin, kuin sinulla jolla on se pikkuprinsessa..

Vierailija
5/5 |
09.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tyttö-parkaa jonka synnytät :( äiti pitää ihan arvottomana kun puuttuu vehkeet jalkojen välistä.

-onnellinen pienen prinsessan äiti