Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kolmatta odottelen

13.12.2007 |

miten ajois maha oikein pullahtaa ku 2 lasta ennestään? nyt viel uus tilanne et on työelämäs...milloin asian paljastais siel ja pomolle???? tuntuu et farkut jo kiristäää vaik alus vast ollaan. elokuus ois se la. poika ehtii täyttää sen 6 eli aloittaa just eskarin ja tyttö vajaa 5. tyttö ollut aina mun perääni kovasti....kuinkahan käy?

näitä ajatuksia tulee mieleeni....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli semmoinen matalamalli vyötäröltä, niin ei siihen kertynyt ylimääräistä kangasta joka olisi paljastanut housut äitiyshousuiksi. Joskus viikolla 14 kyllä ne jotka tiesi miten vauvamaha eroaa läskistä näki päältä että olen raskaana, ja viikon 16 jälkeen en edes yrittänyt enään peittää. Nyt vk 30, ja sf-mitta huitelee yläkäyrillä, mutta vuva ultran mukaan keskivertokokoinen viikkoihin nähden (ultrattiin vk 28), ja odotettavissa ihan normi 3,5 kiloinen jässikkä,

Vierailija
2/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu, että vatsa pullottaa turvotuksesta jo nyt komeasti, vaikka viikkoja on vasta reilut kuusi. Mulla tuli jo tokassa raskaudessa tosi aikaisin vatsa, koetin töissä piilotella ekaan ultraan viikolle 12, mutta hirmuinen supina seurasi mua siellä jo kauan ennen sitä. Meidänkin työpaikalla on oikein asiaan vihkiytyneitä " raskauspoliiseja" , joiden tavoite on olla se, joka ekana tietää ja myös kysellä suureen ääneen, ettei varmasti jäisi salaisuudeksi. Mä en varmaan edes yritä joululoman jälkeen tätä piilotella, silloin tammikuun alussa viikkoja on jotain 10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa edellisessä raskaudessa käytin jo mammahousuja näillä viikoilla (15) ja maha jo selvästi pullotti. Nyt mahtuvat vielä farkutkin, maha ei ole vielä selkeästi kasvanut. Ihme, luulin aina että maha pullahtaa sitä nopeammin mitä useampi raskaus on takana. Välillä huolestuttaa onko se vauva kyydissä ollenkaan...

Vierailija
4/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen ja rv on nyt 10+1, vatsa vielä aivan litteä ja painokin on vähän pudonnut. Olen muutenkin aika hoikka ja pieni, en mikään luuviulu, vaan ennemminkin lihaksikkaampaan suuntaan. Ihmettelen vain et voiko tuolla masussa mitään ollakkaan ku näin menee, mut pahoinvointi + muut oireet antavat kyllä viitteitä et jotain siellä kuitenkin täytyy olla. Itse olen myös kovasti miettinyt et mitenköhän tämä kolmas raskau poikkeaa muista. Lapset kerkee täyttää 7 ja 5 vee kun vauvan pitäisi syntyä.

Vierailija
5/5 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niille, joilla näkyy sievä " vauvamaha" jo alussa. Mulla näyttänyt 2 raskaudessa noin puoliväliin saakka vain siltä, kun olisin lihonut, ts. " ylämaha" on noussut, eli se läskipallero sen " vauvamahan" yläpuolella. On mun mielestä kummallisen näköistä, ja kadehdin aina niitä, joilla alavatsa pyöristyy raskauden alussa sievän naisellisesti.

Painoindeksini on normaalin rajoissa, vaikkakin ylärajoilla, joten kyse ei ole pelkästä lihavuudesta.

Nyt vasta tuolla kuumeilijoissa, kolmas mielessä.