Nyt tuli kunnon joulumoka... Voi taivas miten hävettää! :(
Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.
Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:
JOULU NAIKAA,
TALVEN TAIKAA...
Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!
Ei kyllä uni tule, kun hävettää niin :(
Kommentit (244)
Ajattele ap positiivisesti jaat jouluiloa kaikille. Moni saa hyvät naurut ja voi noudattaa joulumielellä sun kehoitusta :)
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti ylempänä;
"Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää, miten tehdään rumia lapsia? XD XD XD
Koeputkessa tietysti.
Vierailija kirjoitti:
suurin osa ihmisistä.
Korttihan lähti vain tutuille, ei suurimmalle osalle ihmisistä. Aivan hirveät postimaksuthan siitä syntyisikin!
Ai vitsi, meillä ainakin nauru maittaisi jos saataisiin tuollainen kortti :D
Tää jaksaa naurattaa joka joulu! :D Yleensä en ääneen repeile millekään ketjuille mutta tää on niin ihana :)
Juttu vuodelta 2007 nauratti minua :D
Onkohan mamma vielä palstalla, että miten asian kanssa kävi? Ja vieläkö hävettää?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan mamma vielä palstalla, että miten asian kanssa kävi? Ja vieläkö hävettää?
Tai onko palstalla ketään, joka olisi saanut mamman lähettämän kortin?
Ääh. Tää oli joulun paras. Nauran bussissa vedet silmissä ja kaikki tietysti katsovat minua kummissaan.
Ja joo, joku vastaava olisi voinut sattua minullekin
Oi taivas miten hyvät naurut sain!!!
Toi ei todellakaan ole mitään noloa!!
Mä olisin onnellinen jos saisin kortin joka saisi nauramaan monen viikon jälkeen!
Siis ei mitään noloa!! :D
Kuulin kun työkaveri selitti tätä juttua eilen miehille keittiössä. Jäi kyllä kuulematta, oliko tämä tapahtunut "tutulle", niinkuin yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon roikkunu täällä jo vuodesta 2007...
Ja minä jostain 2001...
Hei, oon roikkunut täällä vuodesta -98 ja edelleen naurattaa
Ideaa joulukortteihin vuodelle 2016!
Edelleen naurattaa:
http://www.soundi.fi/uutiset/nyt-tuli-kunnon-joulumoka-voi-taivas-miten…
Vanha juttu mutta nauroin mahakippurassa