Nyt tuli kunnon joulumoka... Voi taivas miten hävettää! :(
Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.
Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:
JOULU NAIKAA,
TALVEN TAIKAA...
Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!
Ei kyllä uni tule, kun hävettää niin :(
Kommentit (244)
Niin jo olis kuule juhlapyhät pelastettu! Ainakun sen kortin muistis, niin johan naurattais! Ei tämän kaiken niin vakavaa tarvi olla, hauska moka - nou hätä!
Aivan hullu tilanne, kuolisin häpeään varmasti itse. Huh, pitäisikö sun laittaa sellaiset punaiset runolaput oikealla tekstillä perään ja mukaan joku liimausohje että miten se liimataan sen kortissa olevan lapun päälle?
un saat meidän joulukortin..." Tällä lailla tekohuolettomasti jos yrittäisi edes vähän pelastaa tilannetta... Mutta helvetti, kun niitä kortteja meni 54 kpl!!!! :(
Kai se on ainakin anopille soitettava... ja mummolle...
ap
Soittaisin just nuo pahimmat anopit yms. läpi ja pyytäisin anteeksi kirjoitusvirhettä. Mutta ota kavereiden suhteen ihan rento fiilis vaan, usko pois, sä naurat tälle itsekin ennen kuin uskotkaan.
Toivottavasti tulee meillekin. Jos et vaan ap keksinyt tätä omasta päästäsi?
Jos laittaisi kuitenkin kavereillekin jonkun sähköpostin " Hulvattomin joulumoka 2007! Joko sait korttini? :D" Hymiö perään, vaikka oikeasti ei naurata tippaakaan.
Pakko se mennä nukkumaan.
ap
Mutta usko pois, viimeistään ensi jouluna naurat itsekin koko jutulle. :)
viesteillä ja soitoilla vaan varmistat, että kaikki kaverit huomaavat mokan =D
Usko pois, kyllä ne uskovaisetkin osa varmasti ottaa huumorilla ;) Itse ainakin nauraisin vaan jos tollanen tulisi.
Niin, ihminen osaa lukea sanan oikein kunhan eka ja vika kirjain ovat oikein! Ainiin, mutta tässähän se ongelma taisikin olla juuri ekassa/vikassa kirjaimessa..
Itse luin omien korttien runon läpi moneen kertaan, koska koko ajan oli tunne, että kiireessä tehdyssä on varmasti jotain pielessä.
Ei osaa aatella kaksmielisesti? Juu, eihän siinä oikiasti oo tulkinnalle varaa jos toivotetaan "joulu naikaa".. :D
Joku on taas löytänyt jouluklassikon vuodelta 2007. Eipä sillä, loistava ketju!
Jouluprovoilija harjoittelee näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Jouluprovoilija harjoittelee näköjään.
Katsoppa miltä vuodelta tuo aloitusviesti on :D
Mä oon roikkunu täällä jo vuodesta 2007...
Vierailija kirjoitti:
Mä oon roikkunu täällä jo vuodesta 2007...
Minäkin muistelin nähneeni tämän ketjun aikaisemmin ja aloin miettimään, että olenko oikeasti roikkunut täällä näin kauan. Taidankin tehdän uuden vuoden lupauksen, että jätän tämän palstan ja alan käyttää aikaani jotenkin fiksummin.
Loikkiko muilla mobiilikäyttäjillä kommentit miten sattui? Oli ihan sekaisin vuoden 2007 kommia muiden vuosien seassa :o
Eipä silti, oli aika ihana moka :D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D