Nyt tuli kunnon joulumoka... Voi taivas miten hävettää! :(
Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.
Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:
JOULU NAIKAA,
TALVEN TAIKAA...
Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!
Ei kyllä uni tule, kun hävettää niin :(
Kommentit (244)
Maha repeää kun naurattaa...
Ei tuo nyt loppujen lopuksi ollut paha, relaa.
Kyllä tämä unohtuu viimeistään kun mokaat seuraavan kerran ;-)
otetaan tosissaan, voi lapsia syntyä teidän lähipiiriin enemmänkin!
Ja ajattele positiivisesti, toiste et samaa mokaa tee varmasti, joten nyt sekin on tehty!
Olen ihan varma etten edes tajuaisi siinä olevan mitään virhettä, ja tuo ei ole oikeasti paha moka vaan vain hauska. Naimallahan ne söpöt lapset on tehty :)
sillä tämä on hauska juttu :-)
Ymmärrän että olet ap nolo, mutta älä välitä, sillä tämä on ihanan hyväntuulinen moka.
Älä välitä ap...moni ei lue korttien tekstejä ollenkaan, just ja just ehkä lähettäjät, ja monet taas lukevat niin " kiireellä" että lukevat tuon ihan " oikein" eivätkä huomaa mitään kummaa...osa lukee varmaan vähän tarkemmin ja huomaa mokan JA saa hyvän mielen jouluksi, joten eikös kortti ole silloin tarkoituksensa saavuttanut, jopa paremmin kuin hyvin!:D
Ihana moka. Saa ainakin tuttavat kunnon naurut =) Älä välitä, eiköhän tuosta jokainen tajua että väärään kohtaan tullut vällyönti.
älä ota niin vakavasti, kaikki ei varmaan edes huomaa mokaa. Jos joku muuten suhtautuu kuin nauramalla ja tulemalla hilpeälle tuulelle, hän on kyllä tavan tosikko.
Kuten joku jo kirjoitti: olipa tämä vitsi tai oikeasti tapahtunut, niin joka tapauksessa tosi hauska juttu:DD
Löysin äitini vanhoja kouluaikaisia papereita ja siellä oli 1940-luvun lopulta kutsu: "Tervetuloa kaikki oppilaat ja vanhempansa koululle kusijuhliin 18.12.1949 kello 18:00..."
Sanoin äidilleni asiasta ja ei muistanut, että kukaan olisi aikoinaan virhettä huomannut. Hitto kun ei tullut aikoinaan otettua kuvaa tai valokopiota...
ap:n tempauksesta. Ehkä ensi vuonna olisi aika lähettää jälleen naimatoivotus ystäville?
Aika hupaisa oli kyllä tuo lapsettomuuskommentti. Että jouluna naiskenteleminen kannattaa, talven taika voi ilmeisesti saada ihmeitä aikaan! Voi olla tuloksena tämmöinen suloinen pallero.
mutta nyt naurattaa. Hyvää Joulun odotusta :)
Kyllä noita sattuu, itse taistelin kerran työpaikalla jonkun tietokoneongelman kanssa ja pyysin yhdeltä miespuoliselta kollegalta apua sähköpostilla. Viestin piti alkaa "Hei, mulla on pikku ongelma, voistiko auttaa...." perään selitys tilanteesta. Mulla kävi sitten pikku moka kymmensormijärjestelmässä ja sanassa pikku. Näppiksessä on k-kirjaimen vieressä L-kirjain ja siihen oli sormi lipsahtanut, muuttui viestin alku aika merkittävästi. Aika kauan punastelin ja teki mieli vajota työpöydän alle mutta nyt muutaman vuoden päästä tuo tuntuu jo hauskalta jutulta ja kehtaan kertoa sitä jo muillekkin työkavereille, aina saa makeat naurut :-)
Toi on ainaki se kortti joka jää mieleen!!
Älä murehdi, tommosta voi sattua kelle vaan kun yötä myöten tekee hommia. Saapahan kaikki hymyn huulelle teidän kortista!!
Ensi lukemalla joskus vuosia sitten tämä aloitus hieman hymyilytti, mutta en tajua miksi tätä vitsiä jaksetaan vatvoa ja herätellä vuodesta toiseen? Ei tämä nyt niiiin hauska ole.
on se hauska jos ei ole roikkunut vuosikausia av:lla (tekeekö joku tosiaan niin?) ja lukee tämän ensi kertaa. :D :D
Pipoja löysemmälle.
ei jaksa naurattaa vuosikausia, mulla on pipo kireällä? Okei.
mutta sama juttu on ollut palstalla ennenkin.
Mulle tuli kyllä hymy, kun luin sun "mokasi" Itse jos saisi tollaisen kortin, niin vaan naurattaisi...kaikki varmasti ymmärtää, että joulukiireessä käynyt pikku vahinko, ja jos joku ei ymmärrä, niin on vähän liian tosikko :)Suotta tosta nolostelet, hauska juttu...eikä ole edes mun mielestä paha :) Mukavaa joulun odotusta sulle!
Tolla ohjeella energiaa kuluu, saa nauttia lämmöstä ja läheisyydestä...mielenkiinnolla vaan seuraamaan onko vaikutus hoikentava vai kasvaako "vauvakumpu" :)
Jos toi mukava kevennys perus joulutoivotuskorttien piristyksenä hävettää niin ensi jouluna kannattaa laittaa korttirahat hyvään tarkoitukseen ja luovuttaa yksi kappale vuohia. Musta moka on piristävä. Ehkä sukulaiset iloitsee lapsikuvista, mutta oikeasti ketä extyökaveria edes kiinnostaa saada tonttulakkipäässä olevien lasten kuvia joululorulla. Korttisi saaminen mainitsemallasi sanailulla ilahduttaa varmasti.
Jos on tosi juttu niin tämä voittaa AV:n Vuoden Moka -kilpailun! :D :D :D