Nyt tuli kunnon joulumoka... Voi taivas miten hävettää! :(
Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.
Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:
JOULU NAIKAA,
TALVEN TAIKAA...
Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!
Ei kyllä uni tule, kun hävettää niin :(
Kommentit (244)
Yritän nauraa hiljaa kun vauva nukkuu vieressä..
Mutta joo. Useimmat ei ehkä edes huomaa virhettä. Ja ne jotka huomaa, voi ottaa sen vitsinä, tai kehoituksena tehdä lisää lapsia. :D Noh, joka tapauksessa, parin vuoden päästä naurat tälle vedet slmissä. :D
Päiväkodista tuli aikoinaan lappu, että sinä ja sinä päivänä on henkilökunnan koulutusta eikä lapsityhmiä oteta...
Itse onnistuin aikanaan otsikoimaan opinnäytetyöni Ratsastusterapia -Erityistyhmien ratsastus. Opettajatkaan ei huomannu, mutta opponoija onneksi, niin sain kirjastoversioon korjatun kansilehden... :)
joka muistetaan. Jos olette huumoriperhe niin tuo ymmärretään oikein hyvin.
Aika aikaisessa olet muuten kortteinesi...
Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.
Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:
JOULU NAIKAA,
TALVEN TAIKAA...Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!
Ei kyllä uni tule, kun hävettää niin :(
Tämä oli kyllä superhauska moka=) Ei mikään huono harrastus, jos jouluna jää sille aikaa!!!!
ihanista nauruista ja illan pelastuksesta! Oikeastaan kun miettii, en pitäisi pahana jos tuollainen kortti luukusta kolahtaisi. Toisi iloa moneksi päiväksi ja sen kortin muistaisin 8)
Suurin osa vastaanottajista lukee tuon tekstin automaattisesti "oikein" eikä edes huomaa mokaasi. Ei kannata soitella kenellekään etukäteen. Tohan on tosi hupaisa jouluruno.
tuskin sitä edes kaikki huomaa.. miunkin piti jonku aikaa ajatella ennen kuin mie huomasi mokan :D jos miulle tulis tuollainen kortti niin ymmärtäisin mistä on kyse.. ite mie kannatan sitä että et soittele kenellekkään tai mitään vaan odotat jos joku soittaa siulle nii sanot vaa että et sie oo mitää huomannu :D (ja pahoittelet tietysti)
kuka oikein lukee kortit ja kuka ei...tai kellä on pokkaa sanoa asiasta mitää :)
luulin että mun moka oli paha. Kortissa oli joulu pienellä kirjoitettuna :)
NO, EN MÄ NYT TOSTA AINAKAAN NIIN PULTTIA OTTAIS !
MENIS IHAN VITSINÄ ! Toivottavasti ei oo feikki!
Itse olisin ainakin uskotellut, että oli tarkoituksellinen hauskaksi tarkoitettu pikku " virhe" . Noinhan lapset usein sanovat ja siksi sopisi juuri äikänopelle.
Olisin saajana luullut tuon olevan tarkoituksellista ja lähettäjänä ainakin väittänyt sen olleen =D
Voit olla varma että seuraavana jouluna odotetaan sinulta vähintään yhtä hyvää korttia:=)
Älä turhaan murehdi ap! Kaikki ne, jotka korttisi saaavat, lukevat sitä taatusti hymyssä suin. Paras joulutervehdys ikinä!
Aloitus on 5 vuotta vanha.
Mitä siinä piti lukea? :)