Nyt tuli kunnon joulumoka... Voi taivas miten hävettää! :(
Tein viime yönä joulukortit valmiiksi ja aamulla töihin mennessä postitin. Olin punaiselle paperille tulostanut joulurunon, alle meidän nimet ja liimannut sellaisen valokuvasta tehdyn kortin taakse.
Tänään töistä tullessa siivosin pois öisen askarteluni jälkiä ja katsoin muutamaa jäljelle jäänyttä runolappusta. Jouluruno alkaa näin:
JOULU NAIKAA,
TALVEN TAIKAA...
Näitä on mennyt kaikille sukulaisille, kavereille, entisille työkavereille, ties kenelle... Ja kortissa on meidän suloisen lapsen kuva ja takana kehotetaan naimaan!
Ei kyllä uni tule, kun hävettää niin :(
Kommentit (244)
Ensi lukemalla joskus vuosia sitten tämä aloitus hieman hymyilytti, mutta en tajua miksi tätä vitsiä jaksetaan vatvoa ja herätellä vuodesta toiseen? Ei tämä nyt niiiin hauska ole.
ilmeisesti te kun teette lapsia niin viimeisetkin aivosolut kuolee!! luuletko että kukaan haluaa oikeasti joulukortin jossa on kuva teidän räkänokkaisesta vauvasta, huh, itse jos saan sellaisen niin heitän heti roskiin..
en m ensin edes huomannu. luen tekstit vain silmäilemllä,enkä ensin ees tajunnu mikä tossa nyt oli niin kauheeta. älä sure,ei sitä kukaan vakavasti ota. mäkin lähetin kerran kortin niin että unohtui miehen nimi,luulivat meidän eronneen...;) me on saatu kortti mun ja miehen veljen nimellä. se huvitti,mutta antaa olla,ollaan ihmisiä ja mokaillaan. mä kirjotin kiireessä kortit ja katotaan mitä mokia niissä ilmenee...
luulin että mun moka oli paha. Kortissa oli joulu pienellä kirjoitettuna :)
Joulu kirjoitetaan pienellä.
Mummoni tapasi aina sanoa että, valkeus nauraa pimeän töille. Käviköhän sullekin niin..?
Tuollainen pieni kevennys joulun kiireisiin on varmasti tervetullutta !!!
Ensi lukemalla joskus vuosia sitten tämä aloitus hieman hymyilytti, mutta en tajua miksi tätä vitsiä jaksetaan vatvoa ja herätellä vuodesta toiseen? Ei tämä nyt niiiin hauska ole.
on se hauska jos ei ole roikkunut vuosikausia av:lla (tekeekö joku tosiaan niin?) ja lukee tämän ensi kertaa. :D :D
Pipoja löysemmälle.
luulin lukevani ekan kerran, mutta muistin toki kun olin lukenut aloituksen loppuun :D
tää av:lla on parasta!
tämä kyllä nauratti - varsinkin kun kuvittelin. miten päin ikisiveä ex-anoppi olis naamansa kääntänyt, jos olis tuollaisen kortin saanut :)
Kiitos hyvistä nauruista!
Mutta sinähän olet toiminut esimerkkinä tuossa kun on jälikasvuakin siinä seurannut.Älä välitä,hauska kommellus.Ihmisillä on yleensä ihan hyvä huumorintaju.
Tuohan oli hauska moka! Varmaan annoit enemmän jouluiloa tuolla kortillasi kuin standardirunoilulla ;-) Kyllä porukat tajuaa sen mokaksi ja jos ei, oma häpeänsä!
:D Voi ei. Eiköhän kaikki sen virheeksi tajua. Varmaan saat kuulla vähän aikaa kuittailuja, mutta ensi jouluna jo naurattaa.
Täällä nauretaan vedet silmissä...