Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KESTOVAIPAT

Vierailija
12.12.2007 |

Mitä mieltä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tässä käytän kestoja kun kertikset pääs loppumaan enkä jaksa lähtee enää kaupalle

Vierailija
2/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä ovat käytössä, eikä juurikaan ylimääräistä vaivaa :)

Vierailija
4/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vielä mun siskon ompelemia ja hänen neulomat villahousut on siinä päällä.

silti olen tuota mieltä.

Vierailija
5/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä muuten ikinä laita kestoja kylään mennessä, mua ällöttää kantaa niitä kusivaippoja mukana. mutta nyt on pojalla kestot kun olen laiskana kotona.

Vierailija
6/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkaan muovipussiin käytetyt vaipat kun kylässä ollaan, siinähän ne menee samalla kuin muutkin tavarat, mitä pitää mukana kantaa. Kumma että täällä joitakin niin kovatsti oman lapsen pissa ällöttää

Vierailija
7/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei missään vaiheessa oppinut laittamaan sitä vaippaa niin, etteikö se olisi vuotanut läpi vartissa.

Nyt tuplat tulossa, ja hankittuna parit kestot.. Hirvittää se jätemäärä mikä tulee kahden lapsen vaipoista, siksi aiotaan ainakin osakestoilla. Mä tuskin mihinkään kyläreissulle lähden kestojen kanssa, mutta onhan sekin jotain jos kotona jaksaa kestoilla..

Vierailija
8/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä kypsyn vähäks aikaa ja käytän kertiksiä pari viikkoa. sitten alkaa taas ärsyttää niistä syntyvä jätemäärä ja vaihdan takas kestoihin.

Vierailija
9/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää kun tulee toinen lapsi, ja edellinenkin on vielä vaipoissa (1,5 -vuotias) että miten jaksan kestorumban kahdelle kun esikoinenkin kakkaa sen 2-4krt päivässä...

Vierailija
10/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hyvin onnistuisi vaikka olisi pienempikin vauva tässä lisänä.

Vierailija
11/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkiä täytyy pestä usein mutta muuten en koe tästä olevan vaivaa. T: 12

Vierailija
12/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vielä suuritarpeinen lapsi ja pahasti allerginen. Hyvin silti jaksoin kestoilla ja varmasti aion jatkossakin, jos joskus lisää lapsia hankitaan.

Vierailija
13/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistän muovipussiin käytetyt vaipat, ja kun muovipussi täysi niin vaipat pesuun ja pussi roskispussiksi.

Vierailija
14/14 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä itse ommellut kestot, kuorina PUL tai hahtuvavillahousut. Kyläreissuja varten olen ommellut muutamia All in one -vaippoja. Ehkä " rasittavin" osuus oli kyllä ehdottomasti se ompelu, pesut sun muut sujuu jo rutiinilla. Tein vaippoja sen verran, että kone pyörii vain joka kolmas päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän