Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyylilyylit loppuviikkoon!

12.12.2007 |

Huomenta:)

Sande, no voi jukupätkä kun antaa nyt sun vauva odotuttaa itseään... mun esikoinen syntyi 41+5, ja jokainen päivä oli pitkä... lopulta kävi niin että yksi torstai olisi käynnistetty, mutta keskiviikon ja torstain välisenä yönä alkoikin omat supparit ja torstaina Emmi syntyi:)) Eli älä vielä menetä toivoasi!! Hyvä että vaavi voi hyvin ja oli kääntynyt oikein päin, kyllä se kohta syntyy;) Jaksamisia muruseni.

Milenna, pidittekö Mintun nimenä Minttu? Mun mielestä se on niin supersöpö nimi!!!!! Ja juu, tunnistan kyllä itseni... ei nimi miestä jne... mua kyllä jännittää kanssa Nonulin ja Sanden tilanne, menevät ihan rintarinnan!!!!!

Nonuli, mua itketti kanssa ihan kauheesti kun menin kakkosta synnyttää, kun Emmi joutuu olee erossa musta... se tunne oli ihan kamala!! Mutta hyvin pärjäs isin kanssa, kyllä se pärjää sunkin tyttö, ole ihan huoletta ja rauhallisin mielin:) Sä oot samanlainen jouluihminen kun minäkin, mä rakastan kanssa just joulun hajuja, hyasintti, piparit, kinkku... voi että, ihanaa aikaa tää joulu. Sulla on jo kaikki valmiinakin, oot ollu reipas tyttö!! Tuuthan vielä laittaa viime hetken fiilikset ennenkun lähdet nyytin hakuun?

Viime yönä nukuin yllättävän hyvin!! Ei tarttenu siivota;) Muutaman kerran juoksin pisulilla, muuten nukuin:)) ihana olo kun on nukkunu kunnolla.

Katoitteko eilen sen prisman ohjelman kun syntyi kaksoset, kolmoset ja neloset? Voi että, joutu taas tirauttaa kyyneleitä... ihanan herkkää oli.

Mutta mutta, kertokaa mitä nää on nää kamalat pistokivut joita tulee nivusiin kun on ollut pitkään pystyssä???? mulla ei ole koskaan ennen raskauksissa ollut tälläsiä, ei tajua...?

Tänään olis neuvola 13.45, tulen kertoo mitä sanottiin.

Nyt suihkuun, heippa!

Priscu rv 38+2 (4d ultran mukaan olisi 39+1)!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittää niin sikana tuo huominen...

pelkään että vieläkin huomenna taas eri lääkäri yrittää jotain muuta ratkasua ku leikkaus... jos vaikka kohdunsuulla on tapahtunut jotain ja toinen lääkäri onkin sitä mieltä että käynnistys on ok... en kyllä aio antaa periksi mutta rasittaahan se jos taas joutuu tappelee.

mä en vaan käsitä miksi mä joudun käymään kaikki ne samat tarkastukset taas läpi siellä polilla ja jonottaa taas sen 3 tuntia kun papereissa on sovittuna kuitenki sektio jos sinne maanantaina menen. miksei sit voit vaan sopia maanantaille aikaa? vastuu siirrettiin taas kätevästi lääkäriltä toiselle...

vietiin jassu pari tuntia sitten mutsille jo valmiiks. ihan ku se aavistelis jotain kummaa olevan tekeillä kun on koko päivän ollu tosi tosi vaikea eikä uskonut sitten yhtään mitään. sanoinhan mä sille että se menee nyt mummille useammaksi yöksi ja äiti menee sairaalaan ja vauva syntyy. mutta ei se reagoinu mitenkään kun sanoin sille noi. ehkä se kuitenki sit miettii päässään niitä... mutta oli kyllä onnellinen kun pääsi mummille ja jäi sinne iloisena. halas vaan ja sanoi moikka! juoksi omiin hommiinsa... ei paljon perään itke. hyvä niin, ei tuu itelle sit paha mieli.

nyt pitää mennä, mä tuun kyl viel tänään takas...

sande 41+6

Vierailija
22/23 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippara; Priscu veikin sanat suusta; On se niin väärin että jotkut " saavat" vauvoja, vaikkeivät niitä pyydä tai edes välitä, mut sitten noin hieno ja ihana ihminen kuin sie, eikä meinaa millään sitä vauvaa kuulua..ihan väärin!!

Sannuska; Hirmusti tsemppiä huomiselle, toivotaan että ne nyt uskoisivat ja saisit siekin sen vauvan pian sylkkyyn! Tyhmäähän tuo on vaan odotuttaa ja tosiaan vierittää vastuuta asiasta lääkäriltä toiselle joista joka toinen on eri mieltä kuin toiset.

Kuhan mies saapi Miian nukkuu niin aletaan kattoo elkkaa..tänään käytiin vähän tuhlailemassa, ostettiin useempi dvd..tosin alelaarissahan ne oli kaikki, ei tullut niin hirmu kalliiks:)

Jaahas, pienempi neiti alkaa örisemään tuol, pitänee mennä!

Milenna ja Minttu 12.11

P.S Muuten, miten pitkään teil muilla on mennyt synnytyksen jälkeen ku ootte uskaltautuneet harrastamaan mitään makkarin puolella? Mullahan Miian jälkeen oli ihan sikapitkään(siis useemman kuukauden) paikat niin hemmetin kipeet, ettei homma meinannut onnistua vaikka mitä aineitakin käytettiin:( Eikä syy ollu tikeissä vaan jossain muualla, luulen.

Nyt sitten pelottaa että jos käykin samalla tavalla ja joutuu vielä siitäkin kärsimään..siis me molemmat osaltamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin olen viisas... kauheella vimmalla laitan paikkoja tääl kuntoon ja teen " viime hetken" asioita... ja mitä siitä seuraa? sikakipee selkä ja lantio tuntuu painavan tonnin...

katoin kyl uunoleffan äsken ja tein samalla iltapalaks hyvää salaattia. olin pyytäny mieheltä että vietettäs tää ilta kaksin eikä sillai et molemmat tekee omiaan mut niinhän tuo halus kattoo jalkapalloo telkusta... on niin kova urheiluhullu ja futis on sille ihan must-juttu.

no, ei siinä sit hittoakaan, minä teen rauhassa omiani ja koitan rauhoittua parhaani mukaan. kohta menen suihkuun ja sitten kait vielä jotain paikkoja järjestelen ja sit varmaan yritän saada unta. eri asia saanko...

milenna, tosta seksistä mulla ei tietty oo ihan samanlaista kokemusta kun en synnyttäny alakautta viimeks mutta jälkivuodon takia välttelin seksiä peräti 2,5kk... mulla siis oli tuollanen järkyn pitkä jälkivuoto. kaikki oli kuitenki ok ku lekuri tarkasti, vuotelin vaan pikkasen koko ajan. ja vaik en sielt sitä lasta pukannu, kyllä se alkuun oli aika kankeeta koko homma. limakalvot aivan kuivat ja jotenki koko toosa kuitenki arkana... sorry ällöjutut... kaikki aikanaan, liukasteet kehiin vaan, ei kannata ruveta kokeilee ainaka ekal kerral ilman, tulee vaan kammo pian koko hommaan!

no niin, nyt menen suihkuun. jos en unta saa, yöllisiä viestejä voi olla tiedossa! aamulla meillä on se aika 8.30, mutta tosiaan se ei oo leikkausaika vaan ä-poliaika. ja sen jälkeen menee varmasti tuskasen kauan ennenku mitään tapahtuu. toivon ettei ne leikkurit oo ruuhkasia sit huomen ettei tarvii ootella tiistaille...

mutta, mä tulen ilmoittelemaan itsestäni kunhan kykenen!

sande