Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen lapsen " kuuluu" mielestäsi nukkua jo omassa huoneessa?

11.12.2007 |

Ei siis enää vanhempien kanssa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Mutta koska on ihmiselle epänormaalia käytöstä nukkua erossa laumasta niin kovin pientä= Alle 6v en antaisi nukkua yksin omassa huoneessa pyynnöstä huolimatta.

Vierailija
22/25 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

b) pyytämään yksityisyyttä muuten, esim ettei kurkittaisi hänen sänkyynsä kun hän leikkii.



Meillä 4,5-v on nyt puhunut puoli vuotta, että haluaa omaan huoneeseen, ja puuhaillut " salaisia juttuja" (eli leikkii olevansa raskaana ja imettävänsä :) päivälepojen aikana. Nyt jouluna siirtyvät pikkusiskonsa (3v) kanssa lastenhuoneeseen nukkumaan. Aiemmin ei siirtoa voinut tehdä, haluamme siirtää molemmat samalla kerralla ja pikkusisko ei ollut vielä kypsä muuttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meillä tytöt ovat siis nukkuneet omissa huoneissaan alusta alkaen siksi, että itse nukun yleisesti ottaen todella huonosti aina, ja arvelin, etten olisi pystynyt nukkumaan lainkaan vauvan kanssa samassa huoneessa...

-3-

Vierailija
24/25 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä illalla omaan huoneeseen omaan sänkyyn, mutta yöllä kömpi viereen. Annoin tulla, väillä oli ahdasta, mutta ei haitannut, koska tiesin ettei hän ikuisesti siinä nuku.

Nyt taapero nukkuu meidän välissä, olen varautunut hänekin nukkuvan kouluikään asti.

Vierailija
25/25 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin haluaa. Mielestäni silloin on sopiva aika siirtyä omaan huoneeseen, kun haluja siihen löytyy.



Tyttö on nyt 3,5v eikä haluja näytä olevan. Me ollaan kaikki tosi hyvä unisia ja nukutaan hyvin samassakin sängyssä.



Ratkaisulla ei ole mitään tekemistä tilan kanssa. Meitä on kolme noin kolmessasadassa neliössä ja lapsellakin on kaksi omaa sänkyä: meidän huoneessa ja omassa huoneessa. Ei ole vielä yhtään yötä niissä nukkunut.