Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silitätkö miehesi paidat?

Vierailija
11.12.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osaa sen homman nykyään paremmin ja on turhan tarkka lopputuloksesta. Mielummin mies silittää mun paidan, tosin sekin tapahtuu harvoin. Meillä on periaatteena kukin silittää omansa.

Vierailija
2/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täysjärkinen silitä toisen vaatteita, jollei tykkää silittämisestä hirveästi. Meillä molemmat silittävät omat vaatteensa. Aika harvoja tarvii nykyisin silittääkään. Minun aikani ei ole sen halvempaa kuin miehenikään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska mies ei käytä niitä töissään (on kylmälaiteasentaja), niin teen sitä suht harvoin. Mies ei odota, että silittäisin hänen t-paitansa eikä tee sitä myöskään itse (viikkaan ne kyllä kaappiin).

Vierailija
4/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlakuteita lukuun ottamatta. Turhaan vie vain aikaa. Kun pyykit oikoo hyvin narulle, ei tartte silitellä.

Vierailija
5/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei kai kukaan täysjärkinen silitä toisen vaatteita, jollei tykkää silittämisestä hirveästi. Meillä molemmat silittävät omat vaatteensa. Aika harvoja tarvii nykyisin silittääkään. Minun aikani ei ole sen halvempaa kuin miehenikään!

Tykkääkö teillä jompi kumpi älyttömästi lakanoiden vaihtamisesta? Jos ei, niin vaihtaako kumpikin oman tyynyliinansa?

Vierailija
6/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää pääasiassa kauluspaitoja työssään, joten silitettävää on.

Itse olen kotiäitinä, joten mielestäni se on kotityö siinä kuin vaikka siivous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitän perheemme kaikki vaatteet aina. En pidä siitä ja siihen menee liian paljon aikaa. Toisaalta mieheni on niin hidas ja toisaalta kiireinen, että hän " ei voi" silittää vaatteitaan. Mieheni kyllä imuroi joskus ja käy kaupassa jos pyydän.

Vierailija
8/8 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naputan tästä aina säännöllisin väliajoin, mutta kun herra ei vaan yksinkertaisesti saa niitä itse silitettyä ja jälki on kanssa ihan kauheeta, plus sillä menee siihen älyttömästi aikaa. Olen siis aina heltynyt ja silitän ne kauluspaidat. Muuta en silitä. Ja arkikäyttöön olen koittanut vihjailla miehelle, että ostaa niitä paitoja jotka eivät silitystä tarvitse... niitä on onneksi muutamia. Arkikäytössä menevät hyvin, juhlapaidoiksi ovat ehkä vähän... no, kiiltäviä =)



Joo tiedän, mutta kun se ilahtuu niin suuresti aina tästä palvelusta. Ja kyllähän tuo vastaavasti tekee sellaisia asioita joissa minä en ole hyvä tai mistä en itse tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan