Lue keskustelun säännöt.
Jodie Foster tuli ulos kaapista
11.12.2007 |
ja myönsi ensi kertaa lesboutensa julkisesti.
http: //www. iltasanomat. fi/viihde/uutinen. asp?id=1464920
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikös siitä ole puhuttu vuosia? Itselle tuo oli ainakin vanhatieto.