oletko vieraillut beebifoto. ee sivuilla?
minun tyttärelläni on siellä vironkieliset sivut, vaikka suomalaisia olemmekin. ;-)
Kommentit (36)
Etsin aikoinaan lapselle jopa nimeä sieltä. :)
toivottavasti löytyy sopiva!
Onnea ap:lle!
T: 5
Ihan kivan näköinen pallero. Mutta onhan kaikki vauvat ihania! Tai ainakin melkein kaikki.
Kamala tarve tuoda itseään tuon naisen esille. Miksi?
viime vuosina.
Ei mulla ole mitään erityistä hinkua tuoda itseäni esille, ajattelin vain esitellä virolaista sivua ja samalla mainitsin lapseni kotisivuista. Ainakin minusta on ollut mielenkiintoista seurata muiden maiden lapsiperheiden elämää... sen mahdollisuuden suo nykyisin internet.
Mua ei kiinnosta mitä kuuluu kempeleläiselle Virtasen perheelle. Joten en myöskään itse tuo omaa elämääni ja perhettäni niin paljoa esille.
Olisit kuitenkin voinut sitä sivustoa mainostaa ilman sun lapsesi tai sun omaa kuvaasi!
En huomannut mitään fiksua hänen kirjoituksistaan tai kuvista.
aina pitää olla vastarannankiiski ja itse oikeassa. Oletteko olleet myös koulukiusaajia?
Helppo sieltä puskasta nimettömänä on ampua, kun toinen esiintyy palstalla omilla kasvoillaan. Raukkamaista... :(
Ja Iineksen äiti on fiksu, kielitaitoinen, asioita pohdiskeleva nainen.
siksi pitää teilata tämäkin äiti?
Virolaisetkin on tällä palstalla teilattu ällöttävästi useampaan otteeseen.
Ohita ap nuo typerät haukkukommentit. Sulla on paljon enemmän!
Kaikea hyvää sinulle ja perheellesi!
T: 5
Ilus pere! Kõike head sulle ja perele!
Häid Jõulupühi! :))
Mul ka ukkapukka keeleoskus, aga mis sellest ;-) peaasi et saan suhelda.
opiskellut kieltä jo 80-luvun lopussa, kun sain ensimmäiset ystävät Tallinnasta. Nykyisin mm. tv:stä ja netistä voi helposti seurata elämänmenoa siellä ja muuallakin. Ja matkailu on helppoa ilman viisumipakkoa ym. kiemuroita.
Kaunista joulua - Kauneid jõule!
t. ap
harrastan kieltä ja meillä on tuttuja suomenlahden etelärannalla. jos joku haluaa kurkata lapseni " kotisivut" , vauvan nimi on iines.
mutta tuskin siellä on tuttuja, vaikka virolais-suomalainen perhe olemmekin.
beebifoto. ee/index. php?go=pilt&lid=9236&p=170415
Ja eesti keelgi hästi suus. Edu ja ônne :)