Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa toivoa mitään eikä harrasta mitään? Mitä antaisin?

Vierailija
11.12.2007 |

Ei katso leffoja eikä kuuntele musiikkia ikinä. Helppoa eikö vain?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku valittelee jumissa olevia paikkojaan useesti.

Tai sit vaan kuuntelet tarkkaan mitä puhuu, kyl sielt rivien välistä jotain löytyy... Esim. mun mies sano joskus seurusteluaikoina et vielä ku sais kunnon vedenkeittimen niin hän ei muuta tartteis. No mä sit ostin semmosen. :) (ei ollu siis suora toive, jouluunki oli vielä huimasti aikaa)

Tekeekö ruokaa? Osta hyvä veitsi, miehet yleensä on välineurheilijoita. Tai kunnon voileipägrilli :) Saunooko? osta jotain sauna juttua, niitä riittää. Juoko kaljaa, osta semmonen tuopin/tölkin/pullon viilennin.

Käyttääkö miesten tuoksuja? Osta joku hyvä.

Lukeeko? Kirja on aina hyvä, tai jos on esim kiinnostunu autoista, historiasta, sodasta tai ihan mistä vaan niin aiheeseen sopiva kirja. tai jos ei lue niin äänikirja.

Vaate. Kylpytakki. Tietokonepeli...

Vierailija
2/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nettitilauksena jos nettiä käyttää, niin ei tarvi sunkaan kantaa roskiin sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedenkeittimestä tuli mieleen että kauheasti havainnoinut muiden koteja ja on ostamassa kaikille vedenkeitintä ;) meillä aivan kelpo keitin itsellä. kahvinkeittimen haluaa vaihtaa ja vertailee lakkaamatta, se lienee minun joululahjani ;)

Hyviä kirjoja lukee harvoin, mutta saa aina äidiltään. lehdistä tilaa itse suosikkilehteään vuositilauksilla.. todella vaikeaksi menee. en haluaisi ostaa kalliita (turhia) design pöksyjä tai dödöjä :( maksaa turhasta.

Vierailija
4/4 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna sellanen kirje missä lupaat hieroa häntä ainakin viitenä iltana! ILMAINEN! ;)

Meillä yhteiset rahat ja yhteinen tili. Mies tienaa enemmän. Kielsi minua ostamasta hälle mitään.:/

Lapsille on innossaan ostamassa lahjoja. Emme sitte luultavasti osta toisille mitää. Toisaalta en ole itsekää lahjojen perää ja en halua mitää turhaa rääsää ainakaa.

Olen sit ite miettinyt et vois jonku tollasen kortin antaa missä lupaa hierosa vaikka puol tuntia kymmenenä iltana häntä...

Mies useimmiten hieroo minua, minä harvemmin häntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi