Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voiko jo nyt laittaa jouluvalot ikkunoihin?
21.11.2008 |
tai jouluverhoja tms.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos mun lupa riittää, niin laita vaan, mulla on ollut jo monta viikkoa.
Mulla yhdet valot roikkuneet ikkunassa jo monta viikkoa. Kyntteliköt meinasin kaivaa esille huomenna.
Alue: Aihe vapaa
Miks ne pitää olla juuri jouluvalot, nehän voi olla vaikka talvivalot, kyllähän valoja voi jo laittaa mutta juolukoristeita muuten ehkä vielä vähän odottaisin...