Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinulle, joka epäröit kuukupin ostamista! (ov)

Vierailija
08.11.2008 |

Suosittelen. Itsekin mietin, että uskaltaako ostaa vai ei, mutta kyllä kannatti. Nyt on 3 menkat olleet kupilla ja on niin kuin ei menkkoja olisikaan. Aivan loistava kapistus! Muutamalla eka kerralla ehkä hankala asentaa ja ottaa pois, mutta nyt menee jo sujuvasti. Nyt on muuten Leastorella tarjous, että jos ostaa marraskuun loppuun mennessä niin saa palauttaa 6 kk jälkeenkin ja rahat takaisin jos ei tunnu omalta jutulta. Kannattaa ainakin kokeilla nyt kun on tällanen palautusmahdollisuuskin. Ei ainakaan häviä mitään!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolle kupille?

Vierailija
2/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä kuin ap, paras ostos pitkiin aikoihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teitä epäröijiä näyttäisi olevan kun aika moni on kuitenkin ketjua lukenut. Nyt tuumasta toimeen sitten vaan!!

Vierailija
4/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 5 vuoden kokemus

Vierailija
5/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät (ja vielä 5 vuotta!!) jos on ihan surkea? Suurimmalle osalle kuitenkin ihan mahtava, joten eiköhän se kannata kokeilla kun mitään ei siinä häviä.

ap

Vierailija
6/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin juuri merkkiäkin, mutta perk... vuotaa ohi vielä pahemmin. t: 7

Vierailija
7/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennetaan alas! Ei työnnetä syvälle ollenkaan. Mulla kupin pohja kurkistaa ulos kun asennan.

ap

Vierailija
8/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! On kuin menkkoja ei oliskaan. Näin on =) Suosittelen kanssa!

Vierailija
9/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut varmaan vuoden ja osaan kyllä laittaa sen oikein. Silti tulee runsaampien vuotojen päivinä ohivuotoa, tosin pikkuhousunsuoja riittää lisäksi. Eikä johdu kupin täyttymisestä. Toiseksi se lisää kipua kohdunsuulla tai siellä päin tuntuu olevan. On se kuitenkin parempi, kuin siteet, joten käytän silti.

Vierailija
10/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kohdunkaulasi on lyhyt. En käsitä miten voi tulla ohivuotoja jos on kunnoa auki. Minulla ainakin on tiivisti kiinni emättimen reunoilla, eikä mitään rakoja missään.

Vierailija
11/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 43-vuotias

Vierailija
12/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kohdunkaulasi on lyhyt. En käsitä miten voi tulla ohivuotoja jos on kunnoa auki. Minulla ainakin on tiivisti kiinni emättimen reunoilla, eikä mitään rakoja missään.

kun on valunut tosi syvälle, harmittaa oikein että se pitää aamulla tyhjentää.

t: 7, 10

ps. muistakaa että ihmiset ja värkit on erilaisia.

Vierailija
13/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ehkä vain vaan mukavammat menkat ja säästät rahaa. Jos ei toimi niin palauta ja palaa entiseen. Kyllä niitä menkkoja sinullakin vielä tulee.

Vierailija
14/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan useita tunteja kuukautisten alkamisesta. Itse olen ajatellut, että paine tms vaikuttaa. Ja tiedän, että on oikein asennettu. Kaksi eri merkkiäkin on ollut.

Vierailija
15/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan useita tunteja kuukautisten alkamisesta. Itse olen ajatellut, että paine tms vaikuttaa. Ja tiedän, että on oikein asennettu. Kaksi eri merkkiäkin on ollut.

Säryt tulevat kahta kovempina kuin esim siteen kanssa. Silloin se vasta kamalaa oli kun oli kierukka (jonka k-kuppi ystävällisesti veti pois paikoiltaan ->kohdunulkoinen)

ja sen lisäksi nuo ohivuodot.

Mutta olkaa onnellisia te enemmistö joille se kuppi sopii. Itse odottelen menopaussia kieli vyön alla.

t: 7

Vierailija
16/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se koko kierron kipeä vai aina useiden tuntien jälkeen asennuksesta?

Vierailija
17/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vertaisin niitä piilareihin. Alussa vaikea laittaa ja ottaa pois, mutta pian jo sujuu nopeasti, eikä tunnu missään. Ja eämä on niin paljon helpompaa kuin laseilla. Suosittelen minäkin.

Vierailija
18/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiset alkavat, asennan kupin. Kivut alkavat joidenkin tuntien päästä ja jatkuvat yleensä n. kolme päivää. Ei ole normaalia kuukautiskipua, jota sitäkin on ensimmäisenä päivänä voimakkaammin. Liike pahentaa tätä "kuppikipua", jota ei ollut vielä siteiden aikaan. Myös siskoni on sanonut tuntevansa samanlaista kipua.

Vierailija
19/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliin jääminen selittäisi ohivuodotkin. Kuinka alas/ylös asennat?

Vierailija
20/22 |
08.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kupin pohja on emättimen suulla, ihan aavistuksen ulkona. Hyvin toimii. Harmi, ettei sinulla toimi tarpeeksi hyvin. En tunne edes sitä antennia muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan