Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli vetää ranteet auki.

Vierailija
10.12.2007 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita nyt kuitenkin saada apua jostain.

Vierailija
2/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstailee tuhansia ihmisiä, joten voit saada niin mieluisia kuin epämieluisiakin vastauksia ja mielipiteitä...Mutta paskaa en ole vielä koskaan nähnyt täällä lentelevän - ainakaan niskaan-.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täysin mitätön ihminen, Luuseri isolla L:llä, josta ei ole mihinkään.

Vierailija
4/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Osaat lukea, kirjoittaa ja laskea

- sinulla on koti ja omistat ainakin tietokoneen (jota osaat myös käyttää!)

Vierailija
5/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso täältä sopisko suhun!

http: //ivy_league0. tripod. com/rhyme_of_the_ancient_wanderer/id45. html

Vierailija:

Niin, siinä ne sitten onkin. Tulen luultavasti kuolemaan ikuisena luuserina, jolla ei ole töitä eikä ammattia eikä miestä. Ja ikuisena neitsyenä.

Vierailija
6/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukilla. Onneksi minulla on kuitenkin lapsi ja kotieläimiä, jotka antavat elämälleni sisältöä, mielekkyyttä ja tarkoituksen.

Vierailija
7/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Katso täältä sopisko suhun!

http: //ivy_league0. tripod. com/rhyme_of_the_ancient_wanderer/id45. html

Vierailija:

Niin, siinä ne sitten onkin. Tulen luultavasti kuolemaan ikuisena luuserina, jolla ei ole töitä eikä ammattia eikä miestä. Ja ikuisena neitsyenä.

Tänään vielä tapahtui sellainen juttu, joka vei sen ainoankin ilon mun elämästä.

Vierailija
8/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän hankaluuksia sopeutua ns. normielämään, ja siitä on selkeää haittaa sulle, kannattaa selvitää mitä sen takana on. Sitä on helppo haukkua itseään luuseriksi, koska yhteiskunta tyypillisesti kannustaa vaan tsemppaamaan kovemmin ja väittää sulle että kunhan ryhdistäydyt, asiat sujuu.

Mutta asiat ei vaan kaikilla mene niin, ja hampaat irvessä tsempatessa kuluu hukkaan vuosia.

Vierailija
9/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole allerginen, niin ota vastuu vaikka yhdestäkin heitteillejätetystä eläimestä. Jos onnistut tehtävässäsi hyvin, kunnioitan sinua henkilökohtaisella tasolla enemmän kuin useimpia suuria johtajia tai poliitikkoja.

Vierailija:

Vierailija
10/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaan päässyt opiskelemaan sitä alaa, mitä haluaisin. Olen kyllä ollut opiskelemassa itselleni ammattia, mutta jätin leikin kesken henk. koht. syistä (kiusaaminen, tappouhka huumehörhöltä jne.).

Mulla on kilpikonna, jonka olen " pelastanut" huonoilta omistajilta.

Vierailija
11/15 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä vaan uudestaan, onnistut ennen pitkää. Omasta lähipiiristäni olen huomannut, että kaikki mieleltään suht. terveet löytävät lopulta sen oman paikkansa. Voi olla että palapelistä jää puuttumaan joku osa. Ei ehkä sitten löydy sitä miestä. Tai ala ei ole ihan sitä mitä haluaa, mutta ihan ok. Ja niin edelleen. Mutta se on vaan elämää, ja harvalla se meillä on täydellistä.

Vierailija
12/15 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttautuisit. Kuulostaa siltä että tarttisit vähän aikaa. Kouluttautua voi ihan hyvin vähän myöhemminkin.

Vierailija
13/15 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän koulunkäyntiä vaativaan. Näkisit mitä se homma on vähän lähempää ja voisit saada perspektiiviä asiaan.

Vierailija
14/15 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olis aina eteenpäin.

Vierailija
15/15 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sehän olis aina eteenpäin.

Ja kyseiselle alalle ei pääse töihin, jos sulla ei ole papereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän