Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miten lohduttaa kaveria semmosessa jutussa joka on sille nyt maailman loppu vaikka ma oikeasti tiedan etta se ei itsekaan vaikka puolen vuoden kuluttua ajattelis noin? Siis

Vierailija
10.12.2007 |

mitä sanon sille? Että älä välitä, vaikka toinen nyhrää saman tappion kimpussa koko valveilla olo aikansa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan vähättele surua, vaikka se nyt olisikin ehkä ylireagointia. Juttua surullinen ja olo heikko just nyt. Jos teillä on humoristiset välit, pidä tunnelma kaoottisena mustalla huumorilla. Toimii, jos ystäväsi on huumorinaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi