Voi hitsi, olenko taas raskaana?
Viides kerta jo, ja neljäs "vahinko" jos näin on...
Olen jo 40 v ja ei enää millään jaksaisi. Mitenköhän sitä oppisi käyttämään jotain ehkäisyä. Nää varmat päivät kun näyttää olevan yhtä kuin varma äitiys ;)
Mutta mitä kummaa käyttäisin kun en halua mitään sisääni enkä ihon alle enkä muista ottaa mitään pillereitä kumminkaan? En ole ikinä onnistunut syömään edes antibioottikuuria unohtamatta jotain kertaa...
Kommentit (7)
sopukka varmaan löytyisi ehkäisyrenkaallekin..?
Euroopassa aika yleistä ja tavallista että mieheltä piuhat poikki kun lapsiluku täynnä. Tosin, tiedän että joskus sekään ei ole ihan 100 varmaa mutta ei kai mikään ole.
Pikku hiljaa pystyt varmaan hyväksymään tänkin vauvan ja vaikka raskasta olisi, niin ei sitä murua sitten antas poiskaan.
Toivottavasti hoidat edes lapsesi hyvin!
Vastuuntuntoiset ihmiset huolehtivat ehkäisystä, jos eivät ole valmiita ottamaan vauvaa vastaan!
Muna sopii sisään, vierasesineet ei. Sterilisaatiota ei mulle, koska mua ei veitsellä viillellä. Mies ei saa aikaiseksi, sitä paitsi itseäkin vähän arveluttaa, koska sperman saaminen sisään on mulle tärkeää ja jotain olennaista voisi puuttua jos siellä ei olisi siittiöitä...
Hoidan lapset sen verran kun on pakko. Hitostako tiedän mikä on "hyvin"?
Ehkäisylaastari on kätevä. vaihdetaan kerran viikossa.