Olen 19-vuotias nainen ja seurustelen 34v miehen kanssa, mitä ajattelet?
Tai haluatko kysyä jotain?
Laita perään myös oma ikäsi sekä kumppanisi ikä jos sinulla on tällä hetkellä sellainen! :)
Kommentit (199)
No en mitään. Aikuisia ihmisiä molemmat.
N26/M30
Onko sulla hyvää pizzapohja ohjetta?
T: N22/M23
Ei ole. Miksi olisi ollut?
t. ap. Vastaus kirjoittajan 2 kysymykseen.
Ajattelen että Ikis saisi slaagin.
Saat aikuista ( ei siis ihan poikaa enää, muttei tosimietäkään) miestä. Muutama vuosi ja sillä ei enää seiso kunnolla, jolloin sä meet kattelee ikäisiäsi /nuorempia.
Ei ole. En tee itseasiassa koskaan itse pitsaa, vaan tilaan aina pitsan pitseriasta. Mutta varmaan joltakin hyvältä ruuanlaitto sivustolta netistä saattaisi löytyä joku maukaskin ohje.
t. ap. Vastaus kirjoittajan 4 kysymykseen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 11:43"]
Ei ole. Miksi olisi ollut?
t. ap. Vastaus kirjoittajan 2 kysymykseen.
[/quote]
Aattelin vaan, että ihan tutkitustikin se saa naisen viehättymään vanhemmista miehistä. Haluaa, että isällinen hahmo rakastaa ja hellii, kun ei lapsena saanut tarpeeksi huomioita omalta isältään.
Itsekin olen tajunnut tämän itsessäni. Tosin tajusin sen vasta vähän aikaa sitten. 19-vuotiaana olisin varmasti vastannut kuten sinäkin.
No ei kai nyt 36-vuotiaana jo pelit ja vehkeet lakkaa toimimasta? Aika surkeaa minusta olisi jos muakaan ei enää tuossa iässä seksuaalisesti haluttaisi...
t. ap. Vastaus kirjoittaja 7.
Jään miettimään, kuka suhteessanne käyttää ketä mihin. Eli myönnän, että mieleen tulee, ettei suhteenne ole aivan ihanteelinen ikäeron perusteella. Mietin samaa kuin joku muukin: haetko isähahmoa tai vastaava. Toisaalta mieleen tulee, että onko mies jotenkin kypsymätön. Todellisuudessa voi olla, että juuri te olette se poikkeus, joka vahvistaa säännön.
Oletko 19v teini, kuten BB-Marianne, vai kypsä 19v :D
Joo, no mulla on kyllä ihan hyvät välit isääni.
Mä viehätyn vanhemmista miehistä siksi koska ne ovat kokeneempia, vahvempia ja sellasia kunnon miehisiä miehiä... Se herättää mussa ne halut.
Minusta kyllä tuntui aika törkeältä ja oksettavalta nuo sinun kuvailut kuinka haluaisi harrastaa seksiä jonkun isähahmon kanssa, että surullista jos sä et saanu tarpeeks kotoa huomiota, mut onko sun pakko lunastaa mut kanssa siihen samaan kastiin sanomalla että " 19-vuotiaana minäkin olisin vastannut niin kuin sinä " ?
Eli näköjään munkin on nyt pakko sit vain suostua tähän teoriaan ja tuntee isällistä vetoa tuohon mieheen...
t. ap. Vastaus kirjoittajalle 2.
10 vuoden päästä voi kyllä vehje toimia vallan hyvin, mutta katsot vanhenevaa (harmaantuvaa tai kaljuuntuvaa ja roikkuvanaamaista) miestäsi ja sitten hehkeää itseäsi... ja sitten alat katsella niitä paremman näköisiä kolmekymppisiä miehiä.
11, no vastasin jo tuohon isähahmo juttuun... ja sit toisekseen, en tiedä mitä kypsymättömyydellä meinaat. Musta mies osaa olla ihan kypsäkin, mutta tosiaan hyvän näköinen ikäisekseen ja nuoren oloinen. Tykkää chillailla nuorempien kanssa, juhlia, huolehtii ulkonäöstään ja jutut on myös nuorekkaita, eikä keskity mihinkään politiikkaan...
Mut sit kun siltä vaaditaan sitä kypsyyttä ihan normaaleihin arjen asioihin, niin sitäkin löytyy.
t. ap
Totta kai aina löytyy poikkeuksia. Mutta noin keskimäärin 19-vuotias ja 34-vuotias ovat erittäin erilaisissa elämäntilanteissa ja elämänkokemustakin ihan erilailla, joten herää kysymys, mitä yhteistä parilla lopulta on? Siis makuuhuoneen ulkopuolella?
t: nainen 34 v. / mies 35 v.
Tulee mieleen BB-Marianne 19v ja BB-Teppo 33v. Marianne luulee olevansa joku seksipommi ja roikkuu Tepon perässä, ja tämä vaan nauraa tytön lapsellisuudelle. Varmaan kiva suhde semmoinen :D
12, varmaan vähän molempia. :)
Osittain siis osaan olla kypsä asioissa, mut osittain taas oon tietysti kypsymätön. Mut mä pyrin kuitenkin siihen et mussa säilyis aina joku tietynlainen lapsekkuuskin, ettei musta siis koskaan tulis sellasta hirmu vakavaa aikuista. Vaikka tietysti siis kasvan, kehityn ja kypsyn vielä joten se ajatusmaailmakin varmasti muuttuu lisää vuosi vuodelta.
t. ap
14, voihan se noinkin olla ja voin myöntää, että ajatus minussa vähän pelottaakin. Haluanko enää miestä sillon samalla tavalla, kuin ennen jne..
Mutta oon kuitenkin rakkaudessa siltä pohjin liikkeellä, et jos rakastaa vaan toisen ulkokuorta niin ei se sillon oikeeta rakkautta oo. Et oikeen rakkauden tarvii olla jotain syvempääkin ja koska mun omakaan ulkokuori ei kestä ikuisesti tälläsenä nuorena, niin siks täytyy löytää kaikenikäsistä jotain kaunista ja hyvää.
Ja mun mielestä vielä monikin 40-50v mies on hyvännäköinen, et sit se ulkokuoren mureneminen alkaa yleensä vasta 50v jälkeen..
t. ap
16, no mä ja mies ei olla mun mielestä kauheen erillaisissa elämäntilanteissa paitsi että miehellä on pieni lapsi ja mulla ei sitä vielä ole.
ja elämänkokemukset varmaan nyt kaikilla ihmisillä on erillaiset, mut oon mäkin saanu kokee tähän ikään tavallaan paljon, mut ne on ollu hyvin surkeita juttuja..
ja makuukammarin puolella kaikki siis luistaa paremmin kuin hyvin, mut on meillä muutakin yhteistä! ja on ihan et vietetään normaalisti aikaa yhdessä, keskustellaan normaalisti asioista, käydään yhdessä viihteellä ja ollaan kavereiden kanssa, hoidetaan lasta jne...
t. ap
Miehesi on jäänyt itse teini-ikään. Jos 34-vuotias haluaa tosissaan seurustella alle parikymppisen kanssa, hän vain haluaa päästä helpolla, teini-ikäistä on niin helppo ohjata omiin tarkoituksiin. En jaksa uskoa, että suhteenne kestää loputtomiin, alkuihastuksen ja helpon seksin jälkeen hyytyy.
Onko suhteesi omaan isääsi etäinen tai muuten vaikea?
T: N34/M40