Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Muistatteko kun auton takaikkunassa oli sellainen boileri muovinen säleikkö estämässä auringon paistetta?
10.12.2007 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sana, jota haet, on varmaan spoileri, mutta sitäkään ei takalasille laiteta. =0)
Juu, muistan, meillä oli aikoinaan Saab 900:ssa sekä Ford Escortissa sellainen musta säleikkö takalasilla. Päheen näköinen.. =0)