Lue keskustelun säännöt.
Lapsen pk:ssa aikuiset olivat tänään todella huonolla tuulella, arvatkaa millä päällä lapseni on?
05.11.2007 |
Ja tunnelma oli todella kireä aamulla ja vielä äskenkin kuin hain. Joillekin maantait näköjään ottaa koville. : (
Toivottavasti hoitoni loppuu kohta ja kuntoudun niin, että saan lapseni taas kotiin!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla