Mitä tehdä yleiseen tyytymättömyyden oloon?
Olen tyytymätön parisuhteeseen, omaan elämään, lapsiinkin...eikä se ole mulle tyypillistä, yleensä mukini on puoliksi täynnä eikä puoliksi tyhjä. Jotenkin vaan on niin rankkaa ja hankalaa ja tätä yhtä ja samaa. Millä fiilis ylemmäs?
Kommentit (5)
joku mielenkiintoinen tekeminen. Esim. käsityöt, askartelu tai vaikka itsensä ehostaminen pikkuhiljaa jne. joista näkee onnistumisen ja sen että saa jotain aikaiseksi. Kun on mielekästä hommaa, niin muukin alkaa näyttää valoisammalle ja tyytymättömyys alkaa karisemaan... toivottavasti :)
tee jotakin mitä et ole koskaan tehnyt kerran viikossa, teatteri
Olen ollut kotona 5v. ja jotenkin elän vaan lapsille, lapsista ja lasten kautta, en enää edes tiedä mitä haluan, en osaa tarttua mihinkään, olen vaan passissa kuinka monen sekunnin kuluttua taas jonmpikumpi kiljuu mua...
Kärsin ja koska vielä tiedostankin sen,enkä silti osaa tehdä sille mitään, kärsin tuplaten.
ap
käyt vaikka yksin kävelyllä, saat muuta ajateltavaa ja maisema vaihtuu... tai sitten ihan jotain "ryhmäliikuntaa"... pelejä.... yms...
hyvä tilaisuus tehdä jotain uutta, tehdä elämästäsi vähän parempaa ENKÄ tarkoita että mies pitäisi vaihtaa uuteen...