Lue keskustelun säännöt.
ruokasoodallako puhdistettiinn kahvinkeitin? ev
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Muistaakseni ohje on jotenkin niin, että pitää valuttaa puolet nesteestä läpi ja sitten sammuttaa keitin joksikin aikaa ja vasta vähän ajan päästä laittaa tippumaan loppuun. Muista sitten valuttaa 1-2 kertaa sen jälkeen vielä pelkkää vettä.
On myös muistaakseni Melitta -merkkisenä marketissa ihan nimellä kalkinpoistoaine.