Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiukuttaa - anoppi ei taaskaan jaksa lähteä lapsemme synttäreille!

Vierailija
10.12.2007 |

Meillä kaksi poikaa (3 ja 4v) ja vanhemman 4-v synttärit on lauantaina. Anoppi ei taaskaan jaksa lähteä meille (toki matkaa on 250km), mutta kiukuttaa silti, sillä ei ole vuoteen meillä käynyt, koska ei jaksa lähteä ajamaan miehensä kanssa.

Ollaan pyydetty meille useaan otteeseen, mutta ei auta, nyt ei enää sentään keksi tekosyitä, sanoo suoraan, ettei jaksa lähteä ajamaan. Ja saisi halutessaan olla meillä yötä/useampiakin öitä, mutta ei auta. Hän ei nimittäin voi olla erossa koirastaan yhtään yötä (itse olen todella allerginen, joten meille ei voi koira tulla ja sen vuoksi en myöskään voi yöpyä heillä)!

Ja nyt sitten poikamme kummi ei myöskään tule, sillä oli laskenut pääsevänsä anopin kyydissä paluumatkan. Kyllä poikamme pettyy, mitä kerron hänelle miksi mummo ei taaskaan tule??

Onneksi omat vanhempani välittävät lapsistamme ja ovat läsnäolevia isovanhempia. Kolmas lapsemme syntyy alkuvuonna, mutta tuskin anoppi jaksaa häntäkään tulla katsomaan...

Raivostuttaa!!!!!!!!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsenlapsia ei voi tavata koiran vuoksi!!!!! Ihan tosi! Mun vanhempani eivät ota minkään valtakunnan elukkaa, koska lapsemme on astmaatikko...

Vierailija
22/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos lapsenlapsia ei voi tavata koiran vuoksi!!!!! Ihan tosi! Mun vanhempani eivät ota minkään valtakunnan elukkaa, koska lapsemme on astmaatikko...

Mutta jos se koira on ollut jo ennen lapsenlapsia, eikä ole tottunut lapsiin (ja käyttäytyy heitä kohtaan arvaamattomasti) niin pitäisikö se oma rakas koira sitten vain lasten takia lopettaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin se vain menee monilla, olen huomannut.

Omalla äidilläni esim. TV menee lastenlasten edelle ihan selvästi. Kerran olimme siellä pistäytymässä ja oikein ihmettelin miksi hän ikäänkuin patisteli meitä pois... No isäni siinä sitten vähän vaivautuneena selitti, että äiti haluaa katsella rauhassa Salkkareita... Joopa joo, eihän siihen kolmea lasta tarvita häiritsemään!!

Arvatkaapa käynkö enää vanhempieni luona kuin erittäin harvoin?

Vierailija
24/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän ap:n tekosyy. Kukaan lapsistahan ei ole koirille allerginen, joten he voivat kyllä vapaasti tavata anoppia koiran kanssa!

Vierailija
25/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ap haluaa anoppiaan kylään tai kylään sinne niin ap on hyvä ja menee siedätyshoitoon koirista. Tuolla perusteella siihen pääset....

Ja minä kyllä ymmärrän ettei anoppi voi olla yötä teillä jos on koira ja jos sille ei saa hoitoa... Ja miksi ihmeessä sen anopin pitäis koirastaan luopua siellä 250 km päässä? ymmärtäisin asian jos anoppi asuisi 5 km päässä ja lapset olis allergisia ja he kävisivät jatkuvasti mummolassa.. mutta miksi ihmeessä miniän takia joka asuu " kiinassa" pitäis koirasta luopua???

pikaisen itsekeskeinen minee..

Vierailija
26/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ja lapseni kyllä käyvät mummolassa, itse en silloin voi olla mukana kun olen raskaana tai imetän. Allergiani vuoksi. Ja ymmärrän kyllä, että koira(eläin)ihmiset eivät tajua allergian vakavuutta - ei se ole lapsilleni kivaa jos joudun sairaalaan mummon koiran takia.

Kyse on anopin laiskuudesta lähteä tapaamaan lapsenlapsiaan. Ja olemme monesti pyytäneet häntä meille, mieheni käy siellä lasteni kanssa säännöllisesti ( tosin vain yhä harvemmin ja harvemmin - koira on tuolloin eri tilassa).

Kyse on siitä, ettei taida mummoa kiinnostaa luoda suhdetta lapsenlapsiinsa. Ei muusta. Ja kiitos viesteistä - sain nyt purettua tämän asian sydämeltäni ja elämämme jatkuu normaalisti rakastavien lähimmäistemme jakaessa elämämme surut ja ilot. Valitettavasti anoppini ei heihin kuulu.

Vierailija
27/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vielä kyetään matkustamaan.

Vierailija
28/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mölli miniä, on myös möllit lapsenlapset. Tietty voi aina odottaa siihen, että tulee ero.