Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että teidän sydänkontrolli meni nappiin:)

Vierailija
22/25 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkmagenta] Queirolle, Kandille ja Hermionelle IIIISOT onnittelut plussista!! =) Hienoa!!!!

Osselle kiitokset emännöinnistä ja muille pikkujouluissa olelleille kiitokset pikkujouluseurasta! =) Oli kyllä hauskat kekkerit, vaikka tulikin retkahdettua enkeli-karkkeihin ja muihin " kiellettyihin hedelmiin" . ;)

Jennille tsemppiä laukkujen kanssa! ;)

Ei ny just muuta. Pitäis mennä nukkumaan, et jaksaa taas huomenna ihmetellä asiakkaiden juttuja. ;)

Burde, heidi 1v2kk ja viltsu rv 23+4?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kerkiinkin sitten vielä toivottamaan Jennille ja pojille oikein hyvää matkaa! :)

Hienoa, että Noelin sydänkontrollista saatiin hyviä uutisia ja lääkkeet voidaan jättää pois.

Queen, meillä on kans käytössä toi jäähypenkki. Tai meillä se on nurkka, vaikka ei me oikeesti Jonskua nurkkaan laiteta. Kunnon tottelemattomuudesta laitetaan olohuoneen seinää vasten seisomaan kans minuutiksi. Siellä rauhotutaan ja vuodatetaan kans ne krokotiilin kyyneleet. Sitten halitaan ja ollaan taas kavereita :) Hyvin on meillä toiminut. Pakko olla joku " rangaistuskeino" , koska ei tästä tulis mitään, kun on niin temperamentinen poika.

Q, mä luulen, että pikku-quu saattaa ihan hyvin osata sanoa jo tollasia pieniä lauseita, kun hän on niin nopeesti oppinut noita sanoja muutenkin. Ja q puhuu huomattavasti enempi, kuin Jonsku. Jonsku ei toistele eikä yritä ees toistaa mitään sanoja. Joskus saattaa hyvällä päällä ollessaan pyynnöstä toistaa jonkun sanan.

En mä silti oo kauheen huolissani tosta puhumattomuudesta. Miehen siskon mieskin on oppinut puhumaan vasta 2-vuotiaana ja on nyt tosi viisas ja työelämässä menestynyt mies. Kirjoitti 6 L:ää ylppäreissä. Haen vaan tällä sitä takaa, että hidas puheen kehitys ei vättämättä anna aihetta huoleen :)

Mitenkäs Naperon Eetun puhe. Muistelin, että ei Eetukaan hirveesti oo vielä jutellut. Eetu ja Jonskuhan oppi suunnilleen saman ikäsenä kävelemään (1v2kk?). Oliskohan sillä kävelemään oppimisella joku yhteys puheen oppimiseen?

Ykkösopella on taloprojekti haittaamassa muuta elämää ;). Voi, kun ois ihana päästä rakentamaan omaa taloa. Ei vaan taida meillä onnistua, kun ei osata. Täytyy vaan tyytyä asumaa jonkun muun suunnittlemassa ja rakentamassa. Pöh!

Eipä taas oikein muuta irtoo, kun en muista mitään. Ylläri!

pesukarhu ja Jonsku

Vierailija
24/25 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin oikein että kuinkas mulla nyt onkaan näin paljon luettavaa, mutta mehän viuhdottiin taas koko eilinen päivä menemään enkä ehtinyt koneelle :)

Queen kyseli rangaistuksista. Meillä asustelee täällä " kop kop koputtaa puuta" aikasta kiltti tyttö ja useimmiten riittää kerran kun sanoo EI jämäkällä äänellä (uhmakohtauksiahan ei lasketa kun ei silloin tarvitse komentaa :D). Jos ei usko niin haen kielletystä jutusta kokonaan pois ja komennan uudestaan. Kopkop edelleen, tämä on toiminut hyvin. Tuosta minuutin jäähystä on paljon kokemusta ja se on aina hoitolapsillani toiminut hyvin! Tai eikös se ole silleen että niin monta minuuttia jäähyllä kun on lapsella ikää?

Napero, mietin tuota sunnuntaita. Mun olikin alun perin tarkoitus lähteä silloin Ideaparkkiin, mutta saas nähdä jaksanko. Mies kyllä häätää mua pois kun haluaa olla Idan kanssa. Isukki kun menee tänään työpaikan pikkujouluihin!

quieroko kyseli lauseista. Ida oppi nyt ekan lauseensa " ei näy" :D Meillä on kuukauden asunut " ehmä" takapihalla eli siis kissa. Sitä naapurin kissaa siis käydään 25 kertaa päivässä katsomassa keittiön ikkunasta ja jos kissaa ei näy niin Ida sanoo " ei näy" . Voiko pieni ihminen mistään muusta olla niin iloinen kuin siitä että pääsee isin tai äidin sylissä kurkkaamaan takapihalle :)

Ida teki eilen ihanan tempun. Me tultiin illalla mun äidin luota ja laitoin neidin potalle. Kakka sieltä tuli ja mies ei laittanutkaan Idalle vaippaa eikä housuja. Tunti vierähti ja neiti katosi hetkeksi. Mies meni katsomaan ja neiti istahti juuri potalle ihan itse ja teki pitkät pisut. Taisi neiti siis tunnistaa pissahädän ja meni potalle kun ei äiti eikä isi tajunnut laittaa :) Voi että mä olen niin ylpeä tuosta plikasta, oli se sitten vahinko tai ei :D

MiaMik ja Ida 1v2kk

Vierailija
25/25 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas pitkästä aikaa...

Onpa ollut arki aika uuvuttavaa viime aikoina. Olen tehnyt aika iltavuoropainotteista työvuorolistaa viime aikoina, ja vapaaillat sitten auttanut miestä koulutehtävissä, jotka jäivät taas kerran aika viime tippaan - ensi jaksossa kuulemma taas tsempataan ettei tarviis kahta viimeistä viikkoa ennen jakson loppua asua koneen ääressä... We´ll see...

Syksy ja pimeys on muutenkin niin uuvuttavaa, jo ilman töissä käyntiäkin, mutta eiköhän tämä tästä kohta helpota. Jouluna on vapaata ja tammikuu niin helppo töiden kannalta, kun on paljon vapaita ja kaksi viikkoa koulutusta.

Aino oppi kolmisen viikkoa sitten kävelemään ja se on kyllä muuttanut elämää ja Ainon olemusta hirmuisesti. Nyt hän on virallisesti iso tyttö. Aino oli niin ylpeä kun Jumbossakin sai ihan itsekseen köpötellä talvisaappaissaan, oli polleaa tyttöä!

Ainolla tulee paljon sanoja, mutta ei vielä lauseita. Sitä ollaan odoteltukin, että milloin hokaa laittaa peräkkäin vaikka pupu ja tippui, kun erikseen niitä paljon hoetaan. Mutta kyllä edelleen suosikkisanat ovat äiti ja kakka. :D

Pieruhuumori on myös Ainon mielestä pop, kylpyankkaa rutistamalla kun saa pieruäänen aikaiseksi, niin sitä Aino jaksaa kylvyssä nauraa mahdottomasti.

Kandi, kiva kuulla että Noelin sydänkontrollista saitte hyviä uutisia! Olisi kiva nähdä teitä jouluhässäkän jälkeen, sovittaisiinko jossain vaiheessa treffejä tammikuulle?

Queenille jaksamista pahoinvointiin, kuulostaa hurjalta! Ja kurjaa ettei äitisi tajua tilannetta, apu olisi korvaamatonta.

Jennille ja perheelle kivaa matkaa, vaikka taisittekin jo lähteä...

Burdella on jo paljon viikkoja kasassa, mihinkäs tämä aika oikein hurahtaa? Onko Heidillä vielä käsitystä tulevasta pikkusisaruksesta? Taitaa olla näin pienelle vielä aika outo käsite tuo masussa oleva vauva...

Huiskutukset kaikille muillekin, josko nyt kuitenkin ottais uuden yrityksen sen nukkumaanmenon kanssa...

Karssuli ja Aino unten mailla 1v2kk

P.S. Päätettiin miehen kanssa lähteä kahden kesken Pariisiin helmikuussa... Jänskää! Ei olla oltu kahdestaan vielä yön yli reissussa, mutta ajateltiin, että nyt se voisi olla jo ajankohtaista, kun Aino pärjää niin hienosti mummun kanssa. Odotan kovasti reissua, mutta varmaan tulee kauhea ikävä pikkuneitiä!