Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talven laihduttajat! Avoin painonpudotusryhmä 10.12.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jummijammi, aah ihan sekaisin vieläkin. Oli pompattava puntariin useampi kerta... pudotusta huomat 2,3kg, juu luit oikein KILOA!!!!

Vierailija
2/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mieletön pudotus!!! Wau, mulla taas ei ole edistystä tapahtunut :( ja huomenna matkaan Lappiin joulun pyhiksi töihin. Poistun siis kuvioista loppuvuodeksi ja toivotaa että joulu ei mene ihan lörinöiksi laihiksen suhteen! Hyviä Jouluja kaikille ja pysykää vahvoina!!!

Niihaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihaa Pidä hauskaa pohjosissa. Toivottavasti siellä on edes lunta. Mitä parhainta Joulu aikaa ja palaile sitten " lomien" jälkeen :)

Omasta navasta sen verran, että unohdin punnita itseni aamulla. Palaan asiaan huomenna kun olen hypännyt puntarille!

Vierailija
4/28 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toissa päivänä puntarilla ja se näytti 600g vähemmän kuin nyt...en ymmärrä miksi se nyt näytti taas paljon enemmän?!? No viime maanantaina paino oli 76.2kg ja nyt 76kg. Pudotusta siis kuitenkin 200g, joten ei vaivuta masennukseen. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa. Jos nyt edes tuon 200g tiputtaisi joka viikko, niin vuodessa olisi aika paljon kiloja sulatettuna :) Ensi viikolla paremmat tulokset! TOIVOTTAVASTI! Tsemppiä kaikille! Ylös, ulos ja lenkille !!! :)

Vierailija
5/28 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans pudotusta

mutta se on oksennuksen syytä, oksensin kahdesti, makasin sairaalssaa kauheessa tuskassa ja vikaa ei löytynyt, mun pää oli ihan tuskas, morfiinikaan ei auttanut.

Nyt kotona mutta maha sekas, juoksen koko ajan vessas, en tiiä mistä sitä tavaraa riittää..

Nihaa, minne tuut tänne pohjoisee töihin.?

minä lähen oulun seudulle tääläö viikolla täältä jäämereltä..

Vierailija
6/28 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui toivottavasti tuo jo helpottaa. Heti kun luin juttusi, niin tuli ajatus olinpaikaksesi Nokia. Jos olet kuullut Suomen uutisista, niin Nokialla on päässyt jätevesi puhtaanveden sekaan. Toivottavasti siellä ja teillä alkaa jo helpottamaan ja olo paranee!

Vierailija
7/28 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos teidän pinkaan hypätä näin kesken matkaa??

Pitäs jostain tsemppiä saada ja painoo alas.

Lisää myöhemmin jos saan liittyä seuraanne =)

tirppis

Vierailija
8/28 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen paino 61,9 eli +- 0, oisko jo kolmatta viikkoa. Ihan oma moka ettei paino tipu mutta silti masentaa. Miks kaikki hyvä lihottaa??Jumppaki jää tauolle.. Mistäköhän sen itsekurin löytäis!?

Jiinas

Vierailija
9/28 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muutosta painoon eli samoilla mennään!vatsatautia täälläkin...

Vierailija
10/28 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa vaan! Päivitykset on taas vähän myöhässä, joten kerkiät ilmoittaa tietosikin tämän viikon pinoon. ALKUPAINO ja TAVOITE. Uusi pino aina maanantaisin. Paino ilmoitetaan kerran viikossa...päivä saa olla mikä tahansa parhaiten itselle sopii. Pinoissa saa höpistä kaikkea maan ja taivaan väliltä. Tsemppaaminen, vinkkejen jakaminen on suotavaa ;) Tervetuloa vaan!

Vierailija
11/28 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ja kumma on hyvä fiilis, vaikka en ole puoleentoista viikkoon mitään kävelyä kummempaa tehnyt. Jos saisi jostain sen tarmon liikkua vähintään kolmesti viikossa?!? Jos ostaisi kotiin painotangon, niin tulisiko sillä tehtyä jotain? Kuinka motivoida itsensä lenkille tai tekemään treeni illalla kun lapset on nukkumassa?

Vierailija
12/28 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aloituspaino on 80,8KG

ja tavoite näin alkuun 72 KG

raskauskiloja jäljellä reilu 2.

ja jos jaksan nin haluaisin painon tonne 65kg. pituutta 172cm

paino tullut salakavalasti ekaks n10kg ja sit raskauksien myötä, edellisestä raskaudesta jäin vajaa 10kg ja nyt onneksi olen saanut aika hyvin karistettua tän raskauden kilot, vaavi nyt ens ma 5kk.

PV.llä tarkotus olla, mutta mull aon itsekuri täysin hukassa, olin jo muutaman viikon ja sain painoo putoomaan vajaa 4kg, mutta sit loppu motivaatio!

Mutta jospas nyt sais jotain aikaseksi, jolun kyllä olen ihan ilman pisteitä ja nautin hyvästä ruoasta ja tammikuussa alkaa mahoton spurtti, kun tuo imetyskin nyt tössäsi!!

tirppis

Vierailija
13/28 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon punnitus antoi tuloksen 62,2 kg, sama siis kuin viimeksikin. Olen 200g päässä ilmoittamastani tavoitepainosta, mutta tyydyn nyt kyllä tähän saavuttamaani painoon ja siirryn tästä pinosta joululomalle. Hyvää jatkoa kaikille pinossa oleville keventäjille ja oikein hyvää joulua kaikille!

Vierailija
14/28 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirppis: sun juttus kuulostaa aivan samalta kun mun. Eiköhän me nyt lyödä päät yhteen ja tsempata toisiamme! Mulla on myös itsekurin puutos ja paha sellainen. Raskauksien tuomia kiloja... imetys lopuillaan. Ensi vuonna luvassa kova rutistus. Jouluna annetaan vähän armoa ;) Tsemppiä vaan ja rutistetaan nyt vähän pois ennen joulua :) Viel kerkii ;)

Pipsa: Onnea vielä sinulle tuosta upeasta pudotuksesta. Nyt sitten suurin urakka tehty, mutta vielä on edessä se ikuinen painonhallinta. Siihen tsemppiä ja muista ottaa aina kilonkin nousu heti pois, niin ei pääse paino yllättämään! Mitä parhainta Joulun aikaa! Nouti uudesta hoikemmasta minästäsi :)

Vierailija
15/28 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan mun olis kuulunu punnita vasta huomenna kun viimeksikin perjantaina punnitsin mutta enpäs malttanu ootella ja hyppäsin äsken puntarille - ja näin ihanan rohkaisevat lukemat 74,8! Pudotusta siis 1,4 kiloa viikossa. MAHTAVAA!

Tää lista on ihmeen hyvä olemassa. Ihan naurettavaa suorastaan miten paljon tänne ilmoittautuminen on tsempannu tämän ekan viikon aikana. Enhän minä pahemmin kirjotellu ole mutta joka ilta oon käyny lukemassa ja jotenkin ajatuksissa on tukenu se, että te samassa tilanteessa pyristelevät olette siellä jossain.

Minä en ainakaan nyt aluksi laske pisteitä tai noudata muutenkaan kovin ihmeellistä diettiä. Syömistä sinänsä en ole pahemmin karsinut - mutta annoksesta aika iso osa pyrkii korvautumaan erilaisilla kasviksilla ja välipalat on tyyliä appelsiini, näkkäri ja sokeriton mehukeitto.. Herkkujakin saa syödä mutta LISÄÄ EI SAA OTTAA ja syömisen on tapahduttava välipalan tai ruokailun aikana. Jotain herkkua olenkin melkein joka päivä vähän maistellu mutta kunnon repsahduksia ei oo sattunu. Ja oikeastaan olen nauttinu syömisestä ihan uudella tavalla - kaikkea tulee maisteltua ja makusteltua ihan eri tavalla kun yrittää pitkittää sitä pienempää määrää pidemmäksi aikaa. :)

Ja minä kyllä pyrin siihen, että paino laskee myös joulun aikaan. Itseni tuntien koko projekti kaatuu siihen jos heti alkuun annan liikaa löysiä. Jouluna saan toki herkutella mutta VAAN sen verran kuin OIKEASTI maistuu hyvältä. Mitään aamusta iltaan kaksin käsin mättämistä ei suvaita! Ja jouluateriallakin alotan lautasen täyttämisen salaatilla ja katon sitte minkä verran muita herkkuja mahtuu mukaan.

Tällaisia täältä päin.

Vierailija
16/28 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä tällä viikolla. Oikein kunnon tsemppi päällä ennen joulua. Minäkin pyrin Paumirin tapaan olemaan joulunakin järkevillä linjoilla, ettei kävisi niinkuin joka vuosi käy. Totaalista syömistä noin viikko putkeen :/ Siihen en tänä vuonna sorru, nyt se on päätetty!

Ja sitten tuloksiin. Nyt tuli minulle eka miinusmerkkinen tulos tässä ryhmässä oloni aikana eli vaaka näytti tänä aamuna tasan 83kg, pudotusta siis -1,6kg. On kyllä nyt tosi hyvä olo ja intoa ihan uudella tavalla jatkaa tätä projektia!

Helmikukka hymy korvissa :))))

Vierailija
17/28 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja Tirppikselle tervetuloa porukkaan!

Vierailija
18/28 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltauduin tänne..vaakassa en oo vieraillut nyt ainakaan kuukauteen,motivaatio ihan hukassa :( pahoin pelkään kiloja kertyneen..mutta maisemissa olen ja koitan kyllä ryhdistäytyä.potkikaa,kiitos!ens viikolla käyn puntarilla vaikka mikä olis.se oli lupaus.

meil oli konekin pois käytöstä pari viikkoa.ja inha sairasteluputki lapsilla,ei asiaa ulos..no,tekosyitähän aina riittää,nyt koitan kasata itseni!

Vierailija
19/28 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magical täältä tulee toiselta repsahtajalta aasin potku persuuksille. Nyt niskasta kiinni. Potki itsesi liikkeelle ja vie herkut pois! Rohkeasti puntarille ja siitä sitten raivolla kiloja karistamaan!

Paumirin selostuksesta ruoka-ajoista...minulla on ongelmana juuri se napostelu. Toinen asia on se, että vaikka olisin aivan täysi, niin usein tyhjään lasten lautaset suuhuni ja syön heidän " jätökset" . Jos lapsi ottaa jäätelön ja jättää puolet syömättä, niin eihän sitä hukkaan voi heittää...äiti syö. Jos lapsella jää ruoka syömättä, niin santsaan sen sitten oman ruokani päälle...MITEN TUOSTA PÄÄSISI EROON? Oma 60+ isänikin sanoi minulle, että elä nyt hemmetti niitä lasten jämiä syö...Ja minä vaan syön.

Vierailija
20/28 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelinako: Tsemppiä myös sinulle=) Itselläni kyllä ei ole löytynyt itsekuri, juurikin vedin melkein 200g lontoorae suklaata :(

Mutta TAMMIKUUssa viimostaan otan kunnos tsemin. Mieskin oli kannustavam ja tuumas et kannattaako tuota nyt tähän aikaan vuodesta laihistella! ;) ja toisaalta oikeessa, mä rakastan jouluruokia! Ja joulusuklaita ;) Otetaan tammikuussa kunnon spurtit!

minulla imetys loppui kokonaan, ei kelpaa tisu, niin ei voi sitäkään enää tekosyynä käyttää..

Paumir ja Helmikukka upeita pudotuksia!

Minä otan punnitupäiväksi maanantain tai tiistain(riippuen viikonlopun herkutteluista ;) )

mukavaa viikonloppua kaikille!!

tirppis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän