Mikä siinä on, kun minusta Tanja Saarela ei ole kaunis?
Iltalehden (vai oliko Iltasanomat) on vielä ihan lähikuva Tanjasta linnanjuhlissa. Vähän kulahtaneelta minusta näyttää, tukka hapsottaa ja meikki ruma.
Aineksia olisi vaikka mihin, mutta tyylikkyys puuttuu. Linnan juhlissa oli minusta monta Tanjaa paljon kauniimpaa ja tyylikkäämpää naista.
Kommentit (11)
Vain nuoretko voivat olla kauniita?
Minun mielestäni Tanja Saarela on kaunis. Linnanjuhlissa väsyneen oloinen, mutta kaunis.
Siis ehdottomasti tavistallukkaan verrattuna upeakroppainen, tyylikäs, hyvännäköinen jne..., mutta ei mielestäni mitenkään erityisen kaunis. Toki tavallista tallajaa kauniimpi, mutta -jos ymmärrätte- ei kuitenkaan mikään kaunotar noin niin kuin piirteiltään. Ei siis ollut edes nuorena missinä mielestäni kaunotar.
Maut vain vaihtelevat.
kauniita, niin fakta homma on, että harvaa ihmistä rypyt ja roikkuvat leukaperät oikeasti kaunistaa.
Mutta usein on homssuisen näköinen, ei mitenkään erityisen tyylikäs. Kaunis silti :)
No mun mielestä Brad Pitt ja George Clooney ei oo mitään erityisen komeita, mutta varmaan aika suuri osa naisista on mun kanssa eri mieltä. Makuasioista ei voi kiistellä.
Vaikken minäkään Tanjaa minään mielettömänä kaunottarena idä, niin kyllä hänellä on hyvä luusto ja kroppa ihan kehen tahansa 20-vuotiaaseenkin verrattuna. En voi kun ihmetellä taas näitä teidän juttuja...
Hän oli mielestäni ihan mielettömän kaunis tuolloin (voi olla vieläkin, ei ole julkisuudessa enää näkynyt). Minusta Tanja ei ollut mikään erityisen kaunis silloin, jotenkin liian barbimainen tyyli.
Ihan yleisellä tasolla kommentoin, että ikääntymisten merkkien " kauneus" on kaunis ajatus, mutta vähän teeskentelyä.
Tanjalla on syvät rypyt otsassa. Itse olen saman ikäinen kuin Tanja ja lihavampi mutta vähemmän ryppyinen. Tässä iässä läskillä j rypyillä tai niiden puutteella alkaa jo olla korrelaatiota.
kun elämä on kolhinut. Aivan upeat kasvonpiirteet ja silmät.
Mutta olihan hän kaunis ilmestys linnassa.. Ja kroppa erittäin hyvässä kunnossa ikäisekseen. Kateeksi käy.