milla komennolla/miten saan asennettua win 98:n uudelleen koneelle kun koneessa ei ole sita ominaisuutta joka starttaa koneen cd:lta?
kone herjaa laitonta toimintaa joten uudelleenasentamisen aloitus ei onnistu koneen ollessa päällä. kas siinä pulma.
mietein vain, että jos formatoin koneen ja sitten käynnistymislevykkeellä otan cd-tuen niin millä komennolla tuo windows asentuu uudelleen koneelle?
Kommentit (5)
ten mä saan sen asennettua koneelle (linux siis) jos kone ei boottaa cd-asemalta eikä cd-asemaa voi käyttää koneen ollessa päällä kun herjaa laitonta toimintoa heti kun koitat käynnistää/avata jotain cd:llä olevaa tiedostoa jos tuota edes alkaisin isälleni markkinoimaan parempana käyttiksenä (mitä varmasti onkin ainakin jossain määrin).
eli osaako joku auttaa tuon ongelman kanssa?
(oon kerran aiemminkin asentanut tuon windowsin koneelle)
Eri juttu on että onko CD-ajurit menny murskaksi. Silloin sinun pitää kuljettaa koneeseen korpulla mscdex. exe
tuota, että saisi käynnistymään ensin cd:ltä ja sitten vasta kovalevyltä. sillä tuo ei onnistukaan ihan helposti. ja siis tuo taitaa johtua biosista joka on 12v vanha, mutta kun se toimii niin en viittis sitä lähtee päivitteleen.
eli kun pääsen ronkkimaan cd:tä käynnistyslevykkeen kautta niin millä komennolla mä saan sen windowsin alkamaan asentumaan?
Laita mieluummin vaikka suomenkielinen linux, se sopii vanhempaankin koneeseen.