Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä miehestä joka ei puolusta naistaan/perhettään jos kotiin tunkeudutaan?

Vierailija
30.05.2025 |

Niin. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolinut.

Vierailija
2/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi hänestä ilmaisua m.i.e.s.

Sitä mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 % varmuudella voit sanoa, että puolustaako vai ei, vasta sen jälkeen, kun on joutunut tilanteeseen, jossa tarvitsee puolustaa.

Ja lähes 100 % varmuudella kovaa tyyppiä esittävät menevät nurkkaan ensimmäisenä vikisemään, kun henki on oikeasti vaarassa.

Vierailija
4/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että liekö joku lainoppinut kyseessä.

Vierailija
5/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä naisesta joka ei puolusta kotiaan tai kotimaataan?

Vierailija
6/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen pyydä karhulta apua? Sen hän tapaa metsässä mielummin kuin miehen..

Vierailija
7/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mieltä naisesta joka ei puolusta kotiaan tai kotimaataan?

Häntä ei epäinhimillistetä kuten vastaavaa miestä, vaan tuollaista naista kutsutaan edelleen naiseksi. Miestä ei pidetä ihmisenä ollenkaan, ellei hän ole hyödyllinen ja käyttäydy muiden hyväksi.

Vierailija
8/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen sairaan ilmapiirin mukaan perhettään ei saa enää itse puolustaa. Siitä joutuu vankilaan. Tunkeutujan on annettava tehdä tehtävänsä rauhassa. Jos joku vastustaa rikollista, se rasisti vaiennetaan. Korruptoitunut virkavalta pitää siitä huolen. Kiitos vihervasemmisto.

Vierailija
9/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaisi kun porukka tummia miehiä murtautuisi meille, mitään ryöstettävää meillä ei ole mutta nauttisivat porukalla vaimoni lihaisista nautinnoista, "säästääkseen henkemme" 🤤

M53

Vierailija
10/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteen voisi tosiaan muodostaa vasta, kun sellainen tilanne tulisi. Mutta sellaista en pitkään tapaillut, joka nukkui pesäpallomaila sängyn alla ja teräase yöpöydän laatikossa, muka valmiina puolustautumaan. Sehän on kaikkea muuta kuin rohkeuden merkki. Säikky raukka.

Vierailija
11/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja mites se tasa-arvo sun aloituksessa?

Vierailija
12/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen täysin mätä oikeusjärjestelmä toimii niin että jos joku hyökkää kotiin ja puolustaudut tätä vastaan saat todellakin paljon kovemmat syytteet kuin tämä hyökkääjä

Vierailija
13/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut nainen ei kaipaa muita puolustamaan itseään. Varsinkaan miestä.

Vierailija
14/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä oli tämän tyyppinen ritari.

Hän änkesi jops naisten vessaan isolle asialle. Kun miesten vessa oli varattu. Eikä pystynyt puolustamaan minua kännikalamiehille. Kun kettuilivat minulle.

Jos tosi paikka olisi tullut hän olisi varmaan hypännyt mun syliin. Tai mennyt mun selän taakse piiloon 

Vierailija
15/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tuollaista voimaannuttavana naisen elämää tukevana ja itsenäisyyteen kannustavana kunnes miehen pitäisi jotain tehdä ja olla mies

Vierailija
17/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen täysin mätä oikeusjärjestelmä toimii niin että jos joku hyökkää kotiin ja puolustaudut tätä vastaan saat todellakin paljon kovemmat syytteet kuin tämä hyökkääjä

Siinä vaiheessa kun on oikeasti tilanne päällä, ajatteleeko ihminen että "ei, en lyö tai tee mitään tuhmaa, siitä voi tulla sakkoa tai jopa ehdollista vankeutta, hyi hyi!"

Vierailija
18/18 |
30.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin henkisesti köyhää kun ei saa otsikon lisäksi kirjoitettua muuta kuin "niin".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi