Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kihla/vihkisormuksesi kultaa vai hopeaa?

Vierailija
28.06.2024 |

Otsikossa kysymys ja toinen kysymys olisi montako kertaa olet ollut aviossa tai onko sinulla toista vakavaa suhdetta aiemmin josta esim lapsia, eli olet ns toisella kierroksella?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultasormus timanteilla. Puoleen hintaan oli, arvo n. 600e. T. Siivooja

Vierailija
2/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapponian keltakultasormukset vuodelta 1976.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultaa ja siinä timantti, oli muodikas 34v sitten, eka kierros menossa. 

Vierailija
4/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaa, n 600 e arvo. Ekalla kierroksella. Kihlautumishetkellä minä 31 ja mies 34. 

Vierailija
5/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultaa molemmat. Olin kihloissa aiemmin, ja silloin oli kultaiset sormukset. Nykyisen miehen kanssa halusin erilaiset. Mies halusi valkokultaiset onneksi. Vihkisormuksessa on pieniä timantteja, hintaa muistaakseni joku 750 e (alesormus). Olen huono pitämään koruja, joten sanoin miehelle, ettei kannata minun koruihin upottaa nelinumeroisia summia. 

Vierailija
6/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaa, taisi maksaa jotain 50e. Eka kierros menossa.

Vierailija
7/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kihlasormukseni olivat hopeaa, Kalevala. 

Säästin molemmat muistoksi. 

Kolmatta sormusta odotellessa. 

Vierailija
8/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kihlasormusta. Vihkisormus on platinaa.

Vierailija
9/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, yhden kulta-timanttisormuksen olen hylännyt. Ostin itselleni platinasormuksen, joka ei provosoi köyhiä, koska näyttää hopealta eli halvalta

Vierailija
10/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan köyhää. Tulee ihan mieleen omat 17v amisajat, kun istuttiin nurmikolla ympyrässä juomassa likööriä ja kaikkea sellaista

Vierailija
11/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat kihlasormukseni olivat hopeaa, Kalevala. 

Säästin molemmat muistoksi. 

Kolmatta sormusta odotellessa. 

Hinta jäi mainitsematta, eli molemmat hinnaltaan siinä 150e, jos oikein muistan.

Miehet ostelivat ennemmin osakkeita ja kultaa. Kuitenkin pidin noista sormuksista, vaikka halpoja olivat. Raha ei merkitse minulle niin paljoa mitä ex miehilleni. 

Vierailija
12/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaa kumpikin. Kihlasormus on hävinnyt enkä vihkisormustakaan käytä. Naimisissa ollaan tukevasti, tämä eka kierros on kestänyt jo yli 35 vuotta. 

Vierailija
13/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, yhden kulta-timanttisormuksen olen hylännyt. Ostin itselleni platinasormuksen, joka ei provosoi köyhiä, koska näyttää hopealta eli halvalta

No minä olen köyhä mutta erotan kyllä platinan ja hopean, painokin eri. Platina suosikkimateriaalini. 

Vierailija
14/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terässormus, reilu satanen, toinen liitto.

Vierailija
15/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokultaa seitsemällä rivitimantilla.

Vierailija
16/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkokultaa molemmat. Olin kihloissa aiemmin, ja silloin oli kultaiset sormukset. Nykyisen miehen kanssa halusin erilaiset. Mies halusi valkokultaiset onneksi. Vihkisormuksessa on pieniä timantteja, hintaa muistaakseni joku 750 e (alesormus). Olen huono pitämään koruja, joten sanoin miehelle, ettei kannata minun koruihin upottaa nelinumeroisia summia. 

Minä sanoisin, että nelinumeroinen on kyllä aivan todella ripaa himova bare minimum, jonka voi hyväksyä vain jos mies on esimerkiksi geneettistä priimaa. Kyseessä on loppuelämän sitoumus ja naiseus sekä synnyttäminen ovat todella arvokkaita, haluttuja asioita. Kk-vakitöissä olevalta mieheltä vaatisin vähintään 5000-10000e sormuksen, ja jos ikä olisi itseäni 10 vuotta vanhempi, niin vähintään 15000. Jos miehellä ei olisi tähän varaa, on joko häntäheikki joka on tuhlaillut jo rahansa menemään tai ei yllä omalle suoritustasolleni

Individualisteja suomalaisiahan nämä summat tietysti pelottavat, mutta maailmalla ymmärretään, että tuo on naurettavan pieni hinta synnytyksestä ja lapsenhoidosta. Jos naisen panosta perheeseen alettaisiin laskemaan laskutusperiaatteella, se kipuaisi satoihin tuhansiin euroihin

Vierailija
17/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen köyhä mutta erotan kyllä platinan ja hopean, painokin eri. Platina suosikkimateriaalini. 

Luotan siihen, että suurin osa ei erota. Varsinkaan kun ei pääse liian läheltä tarkastelemaan

Vierailija
18/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen sain avoliitossa ja oli keltakultainen kihlasormus. Myöhemmin menin toisen miehen kanssa naimisiin, sormukset keltakultaa. Tuokin suhde on päättynyt eroon.

N45

Vierailija
19/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanan köyhää. Tulee ihan mieleen omat 17v amisajat, kun istuttiin nurmikolla ympyrässä juomassa likööriä ja kaikkea sellaista

Niin no, mieleinen sormus löytyi noin halvalla =)

Vierailija
20/46 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlasormus oli hopeaa ja vihkisormus valkokultaa, keskellä sininen satiiri ja ympärillä pienet timantit. Ensimmäinen liitto menossa kolmattakymmenettä vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme